Beantwoord

Vergoeding na storing

  • 21 June 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Goede avond, 

 

Ik heb van 16 mei tot 4 juni storing gehad. Nou werd mij verteld dat ik daar een vergoeding voor kan krijgen, maar ik kan niet meer die datum invullen..

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 June 2020, 11:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Kimmie0182, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is wel een tijdje. Heb je storing gehad met al je diensten, dus zowel internet, televisie als telefonie of één van deze diensten? En is dit ook bij ons gemeld? Dan zou je gewoon een vergoeding moeten kunnen aanvragen. Heb je dit geprobeerd via onze website?

Mocht het niet lukken, dan kijk ik graag met je mee of ik de vergoeding voor je kan invoeren. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Als dat gelukt is, geef dan even een seintje. Dan ga ik voor je kijken!

Hoi Susan, 

Dank je, ik heb mijn profiel ingevuld

De storing was aan de WiFi en ik had daardoor ook geen televisie! 

Reputatie 7
Badge +21

@Kimmie0182, dankjewel voor de gegevens! Ik heb voor 20 dagen de vergoeding ingediend. Dat komt neer op € 40,30. Je totale factuur gedeeld door 31 en keer die 20 dagen gedaan. Zo kom ik daar op uit :wink:  Dit zal in mindering gebracht worden op de factuur van juli of misschien op die van augustus omdat het nu al juli is. Dat is dus even afwachten, maar je krijgt deze kosten terug!

Super! Bedankt voor je hulp! 

Reageer