Vraag

Vervangen mediabox

  • 12 March 2020
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Sinds kort maakt mijn(tweede) mediabox geen contact meer met mijn Experia box

Heb alles geprobeerd,het hele stappenplan gevolgd op de site van KPN bij storingen en ook een andere internetkabel geprobeerd maar niks helpt,waarschijnlijk  zit er een storing oid in de mediabox

Zou ik een andere mediabox kunnen ontvangen om te kijken of dat de oplossing is?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Je zit hier verkeerd, hier gaat het over antennes en slechte ontvangst. Je moet bij experia zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Chavre, welkom op het forum. 

Ik neem aan dat je hier een televisieontvanger bedoelt. Je geeft aan dat je 2 ontvangers hebt. Wat gebeurt er als je de andere ontvanger, die goed werkt, op de locatie plaatst van de niet werkende ontvanger. Dit om te achterhalen of he taan de ontvanger ligt of aan de verbinding tussen de ontvanger en de Experiabox. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +24

Chavre, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.