Beantwoord

Videoland tussen On Demand?

  • 16 December 2019
  • 27 reacties
  • 406 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Ik heb ineens Videoland maar heb geen pakket hiervoor.. Hoe kan dit?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 17 December 2019, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe komt u erbij dat u nu opeens videoland hebt?

Omdat de app wordt weergegeven en ik films kan kijken :)

App??

Je bedoelt dat het in je menu staat?

Reputatie 7
Badge +22

@LD1 kun je eens een screenshot hier plaatsen waar jij Videoland ziet staan? Zodat we je verder kunnen helpen. 😉

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Tot zover normaal. Dit heeft volgens mij iedereen. Maar als je naar beneden gaat en videoland selecteerd, staan er dan ook films?

Dat is dus niet waar.. Videoland staat er pas tussen als je ervoor betaald..

Ik kan ook daadwerkelijk films kijken zoals ik al aangaf..  maar bij mijn betaalde pakketten staat ie niet..

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf heb ook net even gekeken maar BIJ mijn staat hij ook IN het rijtje JE kan inderdaad film kijken OP video land alle maal gratis films 😉

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan ook daadwerkelijk films kijken zoals ik al aangaf..  maar bij mijn betaalde pakketten staat ie niet..

Ok. Ik heb de gekeken en het klopt, ik heb dit ook. Maar het is maar een heel beperkt aanbod en allemaal niet zo heel interessant. Het zal niet echt volledig videoland zijn, mag ik hopen 😁

Oké dit was nooit zo.. Maar bedankt voor de antwoorden! Kerstgedachte misschien hahaha

Reputatie 7
Badge +22

Ik wil hier ook eens het fijne van weten! Ik zou bijna denken dat iedereen dan Videoland heeft, hoop dat KPN hier eens info over wilt geven. 🤔

Ja zeker. ;)

Reputatie 7
Badge +22

Ja zeker. ;)

@LD1 hou maar even je factuur in de gaten, en kijk of Videoland daarbij staat! 😉

Reputatie 4
Badge +2

Ik kijk morgen wel even of het bij mij ook open staat.

Reputatie 4
Badge +2

Misschien dat een mod hier antwoord op kan geven.

Hier bij mijn moeder staat ie er ook ineens tussen. Het is bij alle rubrieken wel een superklein aanbod. Het lijkt dus een promo-actie.
Benieuwd of ik nog die 100-en films heb die er normaal inzitten. Zal morgenmiddag thuis eens even op de decoder kijken….

Ik hoop dat een mod morgen kan aangeven wat dit is. Het lijkt op een Promo-actie.

Ben benieuwd Peter! Bedankt voor je reactie )

Reputatie 7

Ik hoop dat iedereen aan die screenshots ziet dat er nog een hoop werk aan de winkel is bij KPN.

Zeg nu zelf ... vier films per pagina ... en allemaal dubbel.

Wanneer gaat men inzien dat ook in on-demand SD en HD samengevoegd horen te zijn om een gebruiksvriendelijke omgeving te bewerkstelligen.

Reputatie 7
Badge +24

Zeg nu zelf ... vier films per pagina ... en allemaal dubbel.

Wanneer gaat men inzien dat ook in on-demand SD en HD samengevoegd horen te zijn om een gebruiksvriendelijke omgeving te bewerkstelligen.

Ja dat is niet zo handig ja...

Volgende week naar de Ziggo :joy:

Volgende week naar de Ziggo :joy:

:upside_down:

Aan allen. Het is een fout(je) in de aanlevering. Gaat herstelt worden.

Geniet nog even v.d. films :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Volgende week naar de Ziggo :joy:

:upside_down:

Aan allen. Het is een fout(je) in de aanlevering. Gaat herstelt worden.

Geniet nog even v.d. films :wink:

Ok. Kunnen we hier uit afleiden dat dit dus wel het volledige on demand aanbod van videoland is? In dat geval: nog ff geen abonnement voor mij :joy:

Dus: geniet nog even van die paar films die nu open staan. Het volledige aanbod is véél groter :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi allen, PeterG, heeft het al gezegd: Het heeft te maken met de manier waarom Videoland de content bij ons aanlevert. Ze zijn bezig met een oplossing. Dus het kan zo ineens weer weg zijn. Of het ook het volledige aanbod is van Videoland is mij onbekend.