Vraag

Videoland via de app op de tv-ontvanger klein scherm

  • 20 December 2021
  • 10 reacties
  • 225 keer bekeken

Wanneer ik kijk naar Videoland dan start de app via de tv ontvanger wel echter blijft op het kleine scherm links bovenin. Fabrieksinstellingen herstellen helpt niet. Ook de software opnieuw installeren lost niets op. Wat te doen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @RicBon, welkom! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit probleem niet herken. Heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, zou je dan eens willen proberen het modem te herstarten? Dit doe je door de stekker van het modem 30 seconden uit het stopcontact te halen. Daarna zal het modem opnieuw opstarten. Hopelijk maakt dit verschil. 

En als je de aflevering gewoon (af)speelt ?

Ontvanger al eens herstart ( ca. 1 minuut stroom uit met schakelaar op de achterkant).

Of anders Frisse Start ? (via menu instellingen systeem)

Beide geprobeerd. Probleem blijft. Is las in het forum dat er eerder storingen waren die overeenkomen. Ik vind het jammer dat er geen oplossing komt.

Bijvoorbeeld: https://forum.kpn.com/archief-119/videoland-blijft-op-kleine-scherm-427269

 

Die in het archief is de OUDE weergave van videoland via het kpn menu.

Nu is er een app en staat het los van het menu. Heel ander probleem dus.

Iedereen heeft dezelfde app. Jij bent de énige die dit meldt (i.i.g. via het forum). Lastig op te lossen dus.

Aangezien Herstart en Frisse Start niet helpen, zou ik, als ik in de schoenen van de moderator zat, een omruil van de ontvanger inzetten. Maar ja, ik ben geen mod…. ( maar @Denise_ is dat wel :wink: )

Zelf gebruik ik nu, bij voorkeur, de videoland-app in de smart-televisie. Dat kan nu je een account bij videoland zelf hebt/kunt hebben via kpn.

Reputatie 7
Badge +17

Wat heb je precies geprobeerd, @RicBon? Kan je toelichten welke stappen je hebt doorlopen om dit probleem op te lossen?

Modem van de stroom voor 1 minuut. Laten herstarten. Vervolgens tv ontvanger een frisse start. Geen resultaat. Fabrieksinstellingen hersteld ook geen resultaat en software opnieuw geïnstalleerd. Ook dit lost niets op.

Reputatie 7
Badge +17

Modem van de stroom voor 1 minuut. Laten herstarten. Vervolgens tv ontvanger een frisse start. Geen resultaat. Fabrieksinstellingen hersteld ook geen resultaat en software opnieuw geïnstalleerd. Ook dit lost niets op.

Heb je het modem ook al eens een reset gegeven? Hiermee wordt deze ook teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Ik heb al eens met een paperclip de reset knop ingedrukt. Dat loste niets op

 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu ook niet direct een oplossing weet. Ik wil dit graag doorzetten. Zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden?

  • Wat is jouw verificatienummer? Deze vind je via ‘Menu’ > ‘Instellingen’ >’Informatie’.
  • Ervaar je dit probleem bij specifieke content of bij alles wat je via Videoland wilt kijken?