Beantwoord

VIP5202 kan niet verbinden na update

  • 26 June 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen de update op mijn 4k box mogen ontvangen, heb hem geprobeerd te installeren, hij kwam echter in een bootloop terecht. de zenders werden wel ingeladen, waarna er opnieuw de melding verscheen dat de update uitgevoerd moest worden. heb met behulp van de servicetool een fabrieksreset en software verwijderen actie gedaan. Sindsdien krijg ik foutmelding 307. heb verder niks aan de setup veranderd, kabels en aansluitingen zijn allemaal hetzelfde gebleven. kan iemand er wellicht wat mee?

 

Update:

Heb even rondgekeken op het forum, vond een thread waarin de DNS server als schuldige aangewezen wordt, dit blijkt inderdaad het probleem te zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Feike

icon

Beste antwoord door Fiekert 30 June 2020, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Fiekert, welkom op het forum. 

Fijn dat alles weer werkt. Voor eventueel toekomstige meelezers hier, welke thread bedoel je precies? 

 

Reputatie 1

Hi Alex,
het gaat hierbij om dit thread https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-update-mislukt-met-eigen-dns-server-501339.

 

de aangepaste dns server zorgt ervoor dat de TV box in het download scherm blijft hangen, en niet begint te downloaden.

Reputatie 7
Badge +24

Top, dankjewel voor de toevoeging hier. 

Je weet me hier te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen in de toekomst. :relaxed: