Vraag

Waar vind ik de opnames in de KPN TV+ app?

  • 23 April 2024
  • 12 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedenavond. Als ik opnames plan in de kpn tv+ app zie ik ze nergens terug op box.

hoe kan dit?? 


12 reacties

De app van KPN TV+ neemt niet op. Je kunt het wel instellen maar ze de opnames nergens terug op de box. 
iemand de oplossing? 

Ben je wel geabonneerd op het 'opname pakket'?

Dan staan de opnames onder 'opgeslagen' in het menu boven in het scherm. 

Neem dit artikel eens door.

 

Ik zie ze staan, niet allemaal maar ik bedoel eigenlijk op de tv box zelf. Daar staan ze niet op. Synchroniseren niet..?

Helemaal niet? Geen enkele?

Waar zie je ze wel? App smartphone, tv.kpn.com?

Zijn de abonnementsnummers wel gelijk?

Er zijn zaterdag bij iedereen opnames verloren gegaan bij het herstel van de grote tv storing van vrijdagavond op zaterdagochtend. 

Ik zie ze nergens. Maandag had ik eea opgenomen vanuit de app maar zie ze daar niet terug en op de box ook niet. Ik heb ingelogd met mijn id nummer. 

Reputatie 7
Badge +20

@Rianne78 

Reset de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten. 

Wij hebben een Arris vip2952 V2 daar werkt het niet bij..

Reputatie 7
Badge +20

Wij hebben een Arris vip2952 V2 daar werkt het niet bij..

 

Maar in de titel staat KPN tv+ box.

Dat is de Sagemcom DIW7022

 

De Arris VIP 2952 is dat niet.

Het is weer een tijd geleden dat ik de Arris VIP 2952 had.

Ik dankt, klik op menu en ga naar opname.

Restten gaat met de schakelaar achterop. Zet hem 2 minuten uit (dus van de spanning (volksmond stroom) af) en zet hem daarna weer aan. 

 

Vraag via melden of de moderator jouw titel wilt aanpassen.😉

Dank je. Ik bedoel de app kpn tv+ 

Die synchroniseert niet qua opnames via app en de tv box zelf. 

 

 

Admin: titel aangepast

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rianne78. Wat vreemd dat de opnamelijst niet gelijk is. Op welke zender heb je een programma opgenomen? En wil je eens een nieuwe opname inplannen op bijvoorbeeld een NPO zender om te kijken of je dit wel terug ziet op de ontvanger?

Ik heb dit geprobeerd maar helaas. Geen opname. Synchroniseert gewoon NIET. echt bagger dit..

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne78 Wat vreemd dat het nog steeds niet lukt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan kunnen zij dit verder onderzoeken of intern doorzetten naar de juiste afdeling voor een oplossing. Laat je ons hier nog even weten wat uiteindelijk het probleem heeft verholpen?

Reageer