Beantwoord

Waarom kan ik online geen films terugkijken bij Film1

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 632 keer bekeken

Reputatie 2

Geachte heer / mevrouw,

Super bedankt voor de tijdelijke doorgifte van Film1.

Ik heb ontdekt dat ik wel via mijn televisie films kan terugkijken (groene pijltje) en ook de opnames.

Helaas zijn deze opties niet online mogelijk.

Ik vind dit eerlijk gezegd super irritant.

Langs deze weg dien ik hierbij een voorstel in om deze opties alsnog door te voeren.

Wellicht overweeg ik dan om abonnee te worden van Film1.

Ik dank U bij voorbaat hartelijk voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 March 2020, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Jos, 

KPN heeft voor deze zenders niet de rechten voor het online terugkijken te faciliteren. Dit geldt wel bij meer zenders. Maar dat wist je misschien al?  

Geniet ondertussen van de maand lang films kijken via de Film 1 zenders.  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos Parlevliet welkom op het forum!
Bedankt voor je feedback! Helaas kunnen we Film1 zoals @Noordzee noemt niet online aanbieden.

Desondanks wil ik je toch nog een fijne dag wensen! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Geachte heer / mevrouw,

Super bedankt voor de tijdelijke doorgifte van Film1.

Ik heb ontdekt dat ik wel via mijn televisie films kan terugkijken (groene pijltje) en ook de opnames.

Helaas zijn deze opties niet online mogelijk.

Ik vind dit eerlijk gezegd super irritant.

Langs deze weg dien ik hierbij een voorstel in om deze opties alsnog door te voeren.

Wellicht overweeg ik dan om abonnee te worden van Film1.

Ik dank U bij voorbaat hartelijk voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

Beste Jos,

Vindt u dit zelf een serieus antwoord? Waarom regelt KPN niet gewoon dat dat wel kan online?. Dit is niet meer van deze tijd waar steeds mensen kleiner wonen en dus geen tv meer hebben.

 

De zin ‘ik dank u voor uw begrip’ laat zien dat KPN de vraag ook zelfs niet eens serieus neemt. Het was niet mijn vraag, maar ik kijk ook alleen online. Ik heb er helemaal geen begrip voor.

 

Vriendelijke groet,

Liesbeth