Vraag

Waarom lukt het KPN maar niet om mij het nieuw aangevraagde 4K tv kastje toe te sturen!?

  • 30 July 2020
  • 36 reacties
  • 506 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Hoi Erik, 

In elk geval annuleren dat je het zou regelen zodra het kon, dus dat nieuwe kastje hoeft inderdaad niet meer. 

Inderdaad tweede kastje thuis ook afgezegd, toen de chatmedewerker aangaf dat de bevestiging 5 dagen kon duren rook ik al weer nattigheid en heb aangegeven dat ik bang was dat dat niet goed zou komen, zie hier jou bericht...... 

 

Als ik volgende week die bevestiging niet heb lever ik hem wel in Zwolle bij het business centrum in. 

 

 

 

 

Goedemorgen Erik, 

 

Ongekend, nu zie ik in de MijnKPN app vrolijk 3 tv ontvangers staan.... Gaat geloof niet echt (echt niet) goed bij KPN.

Zou je het aub nu, per omgaande direct recht willen trekken naar 1 ontvanger!? Graag een bevestiging. 

Zag dat ik in de app het aantal ook kan 'minnen' das dan mijn volgende optie maar. 

 

#apart hoe zulke dingen altijd mis kunnen gaan ten nadele van de klant, maar 10 tegen 1 als ik de betaling storneer, dan werkt het systeem perfect en wordt ik overspoelt met incasso sms jes en mails en brieven etc. 

Waanzin dit! 

 

Ps ik zie dat als je in de app terug gaat naar 1 ontvanger het opnemen pakket ook verdwijnt??? 

Reputatie 7
Badge +24

Ps ik zie dat als je in de app terug gaat naar 1 ontvanger het opnemen pakket ook verdwijnt??? 

Ja, dat klopt. 1 ontvanger = geen opnemen. Daar moet u dan € 4,99 voor betalen. 

Sjonge jonge.... 

Nou dan hou ik het wel bij 2..…

Kunnen jullie zorgen dat nr 3 weer verwijderd wordt deze is nooit verstuurd door KPN. 

Alvast bedankt!

 

Hallo, iemand thuis?

 

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor mijn late reactie, @JSTM!  Het klopt inderdaad dat je apart voor het opnemenpakket gaat betalen als je terug gaat naar 1 ontvanger. Dus dan kan je het inderdaad beter bij twee houden als opnemen belangrijk voor je is. Ik heb een poging gedaan om die derde ontvanger die in je abonnement staat (maar dus nooit geleverd is, en ook niet op je factuur staat) te verwijderen. Ik heb hiervoor een andere methode gebruikt dan de collega van eind vorige maand. Dus ik hoop dat dit nu wel pakt. Ik check dat later vandaag nog even weer.

Goedemorgen Erik, 

 

Weer staan er 3 tv ontvangers met bijbehorende kosten in de Mijn KPN app.

 

Wil je dit definitief oplossen?

Alvast bedankt!

Johan

Reputatie 7
Badge +30

Ha Johan, dit is vreemd.. Ik ga er opnieuw voor je achteraan en hou je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +30

De achterliggende afdeling gaat het herstellen, @JSTM. Dit kan even duren omdat ze dit nu natuurlijk wel op zo'n manier willen doen dat het dan ook niet weer mis gaat. Houdt er dan ook rekening mee dat het wel een maandje kan duren voor dit weer hersteld is. Nadien kunnen we dan kijken of er extra kosten zijn geweest, en zo ja, of de achterliggende afdeling die dan al gecrediteerd heeft. Als dat laatste niet het geval is, dan regel ik dat nog voor je.

Goedemiddag, 

 

Is het inmiddels al veilig om alsnog de nieuwe extra tv ontvanger aan te vragen?Â