Beantwoord

Hoe kan ik Viaplay activeren via KPN?

  • 24 February 2022
  • 19 reacties
  • 15373 keer bekeken

Beste

Wanneer komt de viaplay op mijn kpn te staan zodat ik hem bij mijn pakket kan doen. 
En wat zijn zak de kosten als ik al klant ben

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 2 March 2022, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi alle meest recente info:

Viaplay bij KPN | KPN Community

Reputatie 7
Badge +10

Beide antwoorden hier te vinden:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

 

Ik heb viaplay via kpn aan laten zetten. Op mijn mobiele tv doet het allemaal. Op tv zou dat via kanaal 225 ook zo zijn maar doet daar niks. Hoe activeer ik dat

Ik heb viaplay via kpn aan laten zetten. Op mijn mobiele tv doet het allemaal. Op tv zou dat via kanaal 225 ook zo zijn maar doet daar niks. Hoe activeer ik dat

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een mail ontvangen dat we nog een mail krijgen, maar die is er niet. Ook staat hij niet bij mijn kpn

Ik kan Viaplay helemaal niet activeren, hoe hebben jullie dat gedaan?

 

Ik kan Viaplay helemaal niet activeren, hoe hebben jullie dat gedaan?

 

Nee ik ook niet. Daarvoor zouden we dus een andere mail moeten krijgen

Ik heb viaplay via kpn aan laten zetten. Op mijn mobiele tv doet het allemaal. Op tv zou dat via kanaal 225 ook zo zijn maar doet daar niks. Hoe activeer ik dat

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een mail ontvangen dat we nog een mail krijgen, maar die is er niet. Ook staat hij niet bij mijn kpn

Op mijn mobiele app van kpn iTV staat hij ook nog niet

Ik kan Viaplay helemaal niet activeren, hoe hebben jullie dat gedaan?

 

Nee ik ook niet. Daarvoor zouden we dus een andere mail moeten krijgen

Ik kan hem zelfs niet aanzetten op de site, wordt direct uitgelogt :(

Ik kan Viaplay helemaal niet activeren, hoe hebben jullie dat gedaan?

 

Nee ik ook niet. Daarvoor zouden we dus een andere mail moeten krijgen

Ik kan hem zelfs niet aanzetten op de site, wordt direct uitgelogt :(

Bij mij zegt hij met dit abbo nummer is geen via play abbo besteld 😖.. Ik snap er niets meer van.. Ik hoop dat de kpn ermee kan helpen

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb viaplay via kpn aan laten zetten. Op mijn mobiele tv doet het allemaal. Op tv zou dat via kanaal 225 ook zo zijn maar doet daar niks. Hoe activeer ik dat

ViaPlay is een streamingsdienst en je kijkt via de app van ViaPlay
Kanaal 225 is alleen live TV van de formule 1 op zaterdag en zondag de rest kijk je via de ViaPlay App.
PS Kanaal 225 is tijdelijk.

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb viaplay via kpn aan laten zetten. Op mijn mobiele tv doet het allemaal. Op tv zou dat via kanaal 225 ook zo zijn maar doet daar niks. Hoe activeer ik dat

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een mail ontvangen dat we nog een mail krijgen, maar die is er niet. Ook staat hij niet bij mijn kpn

Op mijn mobiele app van kpn iTV staat hij ook nog niet

Het is losstaande app ViaPlay is niet van KPN en is ook niet zichtbaar op KPN iTV.

Ik vind het allemaal zeer onduidelijk, graag zou ik een duidelijke how-to en uitleg van de mogelijkheden willen hebben. BV. welke app op de app store, hoe exact aan te melden, proces na het aanmelden, enz.

 

Ik vind het allemaal zeer onduidelijk, graag zou ik een duidelijke how-to en uitleg van de mogelijkheden willen hebben. BV. welke app op de app store, hoe exact aan te melden, proces na het aanmelden, enz.

 

Viaplay app is het via Apple in ieder geval

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind het allemaal zeer onduidelijk, graag zou ik een duidelijke how-to en uitleg van de mogelijkheden willen hebben. BV. welke app op de app store, hoe exact aan te melden, proces na het aanmelden, enz.

 

Er is maar 1 app dat is ViaPlay app.
Deze ViaPlay app kun je rechtstreeks abonneren via ViaPlay of via omweg KPN of via andere provider Ziggo, Etc.

Heb de app geïnstalleerd maar zit nog op een activatie link te wachten? Zonder die link kan ik niets, maar zie dat meerdere dat probleem ook onder vinden .

Morgen maar ff bellen.

 

Ik heb Viaplay via kpn maar heb geen activatiecode en kan nog steeds niet kijken, terwijl ik overal lees dat anderen al wel Viaplay kunnen kijken. 
Vanaf 1 maart moet er wel betaald worden voor Viaplay, hoe zit dat? Betaal toch niet voor niks?

Ik heb knp viaplay via, kpn besteld ook 2 mailt gekregen om te activeren maar de link werkt helemaal niet nu heb viaplay ook via app geactiveerd hoe zit dat nu dan hoop niet dat het 2x van me rekening afgehaald wordt vind allemaal een beetje onduidelijk en als je naar kpn belt hang je meer dan half uur aan, de lijn 

Reputatie 1

Ter info.. je kunt viaplay activeren via de MijnKPN app. Het staat niet bij TV, maar bij Internet. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik lees verschillende vragen en signalen, ik kan het volgende aangeven:

Je kunt Viaplay via KPN op verschillende manieren activeren:

  • via onze klantenservice
  • via de TV ontvanger (met de laatste versie van de software → versie HTML HTML4.138.202)
  • via MijnKPN (onder het kopje Streamingsdiensten)

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw 'activeren'.
  • Als je daarop klikt wordt je doorgelinkt naar de pagina van Viaplay.
  • Daar vul je dezelfde gegevens in als van MijnKPN. Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website.
Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen.

Lukt het niet;

  • Check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding (en niet via een mobiel netwerk of VPN)
  • Wis cookies en de geschiedenis van je browser
  • Probeer het via een andere internetbrowser
  • Probeer het later opnieuw

Goed om te weten:
Velen willen Viaplay zo snel mogelijk hebben: het is hierdoor druk!
Het gevolg hiervan is dat de orderbevestiging en/of activatiemail vertraagd verstuurd wordt.

 

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kijk dan in het onderstaande topic over Viaplay via KPN: :point_down_tone4:


Ik sluit dit topic voor verdere reacties, om het overzichtelijk te houden.
 

Wees welkom in ons Viaplay topic! 🏎️