Wanneer Smart app voor philips

  • 23 August 2020
  • 10 reacties
  • 3392 keer bekeken

Beste KPN,

Al enige tijd staat er op de KPN site dat andere merken voor KPN Smart TV App zullen volgen. Zowel KPN als Philips kunnen niet Nederlandser zijn maar samen werken gaat kennelijk niet. Hebben een mooie PHILIPS Smart TV gekocht maar kunnen dus niet de KPN App hierop installeren, wel de Ziggo App. 

Zou graag vernemen wanneer KPN eindelijk ook ander merken dan alleen LG en Samsung accepteert. Alles hier is KPN in huis, zou jammer zijn dit om te moeten zetten enkel voor een Smart TV….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @E. Mesman Een Philips TV is ook niets Nederlands meer aan, wordt in het verre oosten gemaakt en de fabrikant daar heeft de licenties gekocht om onder de naam Philips te produceren. Heeft Philips niets meer mee van doen dus. Het Philips-concern houdt zicht alléén nog maar met medische apparatuur bezig.

 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal met je eens JanD.

Philips televisies worden al vele jaren niet meer door Philips gemaakt.

Maar in China, ze mogen de naam Philips gebruiken.

Wikipedia zie hier.

TPVision maakt de TV met het merkje Philips erop, zie hier.

Kwaliteit is ook veel minder geworden. 

 

Philips maakt, inderdaad, alleen nog medische apparaten, scheerapparaten etc. vallen daar ook onder. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi E, welkom op het forum. 

Het uitleg hierboven is juist. Hoewel dit nog steeds op het lijstje staat heb ik nog geen concrete datum. We zijn hierin ook afhankelijk van de samenwerking met alle fabrikanten. Helaas blijft het afwachten, de intentie is er. 

Reputatie 1

KPN hoeft niet samen te werken met andere fabrikanten!

het enige wat kpn moet doen is een smart tv app maken voor Android tv 

Dit dekt de meeste Philips tv,s en Sony tv,s  

lijkt me niet zo spannend maar zit hem denk ik in de wil.

 

Dat dus... gewoon een app voor Android tv en veel tv's kun je dan al bedienen. Als Ziggo zo'n App kan ontwikkelen, dan moet KPN dat ook kunnen. Ik ben recentelijk overgestapt naar een smart tv van Phillips vanwege het Ambilight. Vind dat namelijk echt een toevoeging aan de kijkbeleving. Nu hoop ik nog een keer afscheid te kunnen nemen van het kastje. Kom maar op met die App!

Reputatie 4
Badge

Op dit forum is deze vraag zeer vaak aan het oppoppen. zou toch fijn zijn als het nu echt een keer uitgerold gaat worden door KPN.

Ik ben het met je eens Slontje. Ik heb nu maar besloten om mijn tv-abo op te zeggen en via andere apps tv te kijken. Helaas heeft KPN mij verloren op dit vlak. Erg jammer, want an sich was ik best tevreden. Hopelijk komt het voor jullie niet te laat:sweat_smile: 

Reputatie 4
Badge

@Kpn is er nu al eens zicht op een app voor Android TV dit wordt nu toch wel eens tijd….!!

Reputatie 7
Badge +24

@Kpn is er nu al eens zicht op een app voor Android TV dit wordt nu toch wel eens tijd….!!

Het korte antwoord: nee. Daar wordt wel over nagedacht maar concreet kan ik hier niets over zeggen, tot mijn grote spijt overigens. 

Reputatie 4
Badge

@Kpn is er nu al eens zicht op een app voor Android TV dit wordt nu toch wel eens tijd….!!

Het korte antwoord: nee. Daar wordt wel over nagedacht maar concreet kan ik hier niets over zeggen, tot mijn grote spijt overigens. 

Dank je wel Alex, wel echt zeer spijtig dat dit niet snel wordt opgepakt door KPN. Net ook weer een bericht dat Telenet dit wel voor elkaar heeft. KPN moet dit als bedrijf toch makkelijk voor elkaar kunnen boxen binnen een paar maanden….Â