Wanneer tv-aansluiting actief?

  • 9 January 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Vanaf begin november probeer ik een TV aansluiting voor mijn schoonvader in een zorginstelling (****) te realiseren. Inmiddels 2 glasvezel monteurs en 4 KPN monteurs verder, kan de man nog steeds geen TV kijken. Ondanks verzoek aan de monteur om mij na de werkzaamheden te informeren over stand van zaken, krijg ik alleen mail dat er een nieuwe afspraak met monteur gemaakt moet worden. Gezien corona maatregelen is het niet toegestaan om zelf op tijdstip van afspraak aanwezig te zijn. Hoe kan ik informatie krijgen over hoelang mijn schoonvader nog zonder TV de dag door moet komen? 

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MvGenugten, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit zoveel moeite kost! Ik heb al even geprobeerd te kijken, maar kan het zijn dat je vader nog een toevoeging op het adres heeft? Kan je deze toevoeging, samen met een klant- en/of ordernummer en zijn achternaam in jouw profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee. 

Informatie is toegevoegd

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat er op dit moment een nieuwe monteursafspraak gepland staat op 19 januari. Ik hoop dat de monteur die dag kan zorgen voor een werkende verbinding.

Ik heb in ieder geval verzocht om jou één contactpersoon toe te wijzen, zodat je snel en duidelijk op de hoogte wordt gebracht van ontwikkelingen/nieuws. Mijn collega zal binnen vijf werkdagen telefonisch contact opnemen.