Beantwoord

Wel of geen 4K-ontvanger bij verlenging?

  • 3 March 2021
  • 26 reacties
  • 294 keer bekeken

Reputatie 3

Hallo,

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar dat hoor ik dan wel.

Ik wilde mijn abonnement veranderen in de mijnkpn app en kom er even niet uit.

Ik heb nu tft internet tv en bellen en sneller internet voor 53,62 per maand.

Ik wilde dit veranderen naar KPN hussel internet 100mb 4K tv met kastje en bellen.

Hier geeft hij in de app aan dat dat 54,50 zou zijn per maand, met 5 euro korting op internet zolang het loopt.

Toen ik een chat had met KPN gaf de medewerker aan dat het 57 euro was, dit kwam door de 2,50 voor de 4K.

In de app als ik bij tv kies voor 4K en een 4K ontvanger veranderd er niets aan de prijs , klopt dit ?

Maar bij het overzicht staat dan IPTV met ontvanger, er staat niets van 4K bij ?

En als ik in de app niets selecteer voor bellen, staat er wel bellen voor 2 euro bij op het overzicht.

Dit blijft dan wel het gebruikte nummer wat ik nu heb ?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 March 2021, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 3

Is goed ik wacht het even af.