Vraag

Wijziging niet mogelijk

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste lezer,

Twee-drie maanden geleden bij de installatie van KPN aangegeven graag gebruik te maken van Pair-bonding, omdat wij op deze manier een betere internetsnelheid kunnen krijgen. Hier is eindelijk 1 oktober een order voor ingeschoten. Nu is de kennis binnen KPN hierop gelimiteerd + enkele coronamaatregelen (?), dus duurt dit nu al een tijdje.

Nu wil ik graag FoxSports toevoegen aan mijn TV-pakket. Maar dit kan niet omdat ik al een wijziging heb lopen. Prima allemaal en ik begrijp ook zeker waarom dit in het proces is ingebouwd. Maar kan er geen uitzondering gemaakt worden voor klanten die een extra service/product willen kopen/toevoegen aan hun huidige abbonement. Ik moet nu dus wachten tot weet ik veel wanneer tot ik een product, waar je nog 13 euro p/m voor betaalt, kan afnemen. Dat is toch een rare service. Weet dat dit al langer dan vandaag speelt bij KPN.


Kan dit niet gewoon handmatig worden aangepast in bepaalde uitzonderingsgevallen? 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @BartL96. En excuses voor de late reactie. Het is de laatste tijd erg druk. 

Ik begrijp dat er op dit moment nog een open order in het systeem staat waardoor je nu dus geen wijzigingen meer aan kunt brengen aan je pakket. Je bent niet de eerste klant die hier een bericht over stuurt. En dat kan ik me goed voorstellen. Je wil een extra dienst afnemen waar je ook nog voor gaat betalen, maar dat lukt vervolgens niet. Ik ben het met je eens dat dit een rare service is.

Ik vind het ook gek dat we hier nog geen oplossing voor hebben gevonden. En dat is ook direct het antwoord. Ik heb hier geen oplossing voor. Ook handmatig toevoegen zit er voor mij niet in. Het is echt een kwestie van het eerst afronden van de huidige order. 
Heb je daar meer vragen over, vul dan jouw forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kan ik je direct verder helpen. 


 

Is hier al een oplossing voor? Bij mij gebeurt nu hetzelfde, een maand later...

Reputatie 5
Badge +8

Helaas niet @Frank Diep. Ik ben bang dat dit voorlopig ook niet opgelost zal en kan worden.   

Reageer