Beantwoord

Willekeurig herstarten interactieve tv-ontvanger

  • 8 March 2020
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn interactieve tv herstart zich op willekeurige momenten en steeds vaker. Wat is hier de oorzaak van? Weet iemand een oplossing?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 March 2020, 08:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wendy-J, welkom op het forum!

Ik doe de voorzichtige aanname dat het de tv-ontvanger is die telkens herstart, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling :grimacing: Het kan zijn, dat er een foutje in de software van de ontvanger is geslopen. Als dat de oorzaak is valt dit te herstellen door de ontvanger te resetten. Laat je weten of dat er bij jou ook voor zorgt dat de problemen verleden tijd zijn?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Als je meerdere tv-ontvangers in gebruik hebt, mag je bij het opmerkingsveld ook het serienummer van de betreffende ontvanger vermelden. Die staat op het stickertje op de onderkant van de ontvanger :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:

Hi @Maja_ 

Excuus, door alle coronacrisis ontschoten om te reageren. Ik heb gereset vorige week maar het weekend ging het toch weer mis. Ik ga het profiel vullen en dan hoor je weer van mij.

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap dat helemaal, hoor graag weer va je als je het daar weer aan toe hebt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wendy-J, de Corona crisis is alleen maar erger geworden in tussentijd :confused: Ik hoop dat de situatie met jouw tv toch verbeterd is, mocht dat niet het geval zijn en je wil nog verdere hulp, zou je dan nog je profiel aan willen vullen? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je m'n hulp helemaal niet meer nodig hebt omdat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag!