Vraag

Worden de glaszenders nog ondersteund door KPN?

  • 5 December 2019
  • 32 reacties
  • 523 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7

Ik meet nu in ieder geval op alle HD-"Glas" zenders een bitrate die keurig overeenkomt met de HD-"Glas" bitrate.

Reputatie 7
Badge +30

Dan is dat het misschien toch geweest. Bedankt dat je er even naar gekeken hebt!

Reputatie 1

Wat ik ook vreemd vind is dat de persoon van deze kpn afdeling die alles doorgemeten heeft, zei

dat alles gelijkgetrokken was. dit was bij hen hetzelfde ned1 en glaszender 661 gaf hetzelfde beeld volgens hem. vandaar mijn vraag of ze nog ondersteund worden . (Misschien is dit alleen bij nieuwe leden?)

mvg joop van Dijk

 

Wat ik ook vreemd vind is dat de persoon van deze kpn afdeling die alles doorgemeten heeft, zei

dat alles gelijkgetrokken was. dit was bij hen hetzelfde ned1 en glaszender 661 gaf hetzelfde beeld volgens hem. vandaar mijn vraag of ze nog ondersteund worden . (Misschien is dit alleen bij nieuwe leden?)

mvg joop van Dijk

 

Dan zou het wenselijker zijn dat het omhoog word bij getrokken niet omlaag. Dat het enkel bij nieuwe klanten zou zijn klinkt niet heel aannemelijk.

Reputatie 7

Wat ik ook vreemd vind is dat de persoon van deze kpn afdeling die alles doorgemeten heeft, zei

dat alles gelijkgetrokken was. dit was bij hen hetzelfde ned1 en glaszender 661 gaf hetzelfde beeld volgens hem. vandaar mijn vraag of ze nog ondersteund worden . (Misschien is dit alleen bij nieuwe leden?)

mvg joop van Dijk

Dan ben ik benieuwd van welke afdeling die persoon dan wel zou zijn, want hij/zij heeft het dan nog niet echt begrepen.

Reputatie 1

als je de klanten service belt je legt het probleem voor word je teruggebeld.

daar ik niet gelijk terug kon bellen  kreeg ik een mail met een  toegangscode die ik moest bellen daarna een optie nummer intoetsen.  hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat zag ik ook staan. Ik heb de betreffende collega nu een aantal keer gevraagd wat deze er mee bedoelde, maar vooralsnog geen reactie gekregen. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar die informatie vandaan komt.