Beantwoord

YouTube app doet het niet

  • 16 January 2020
  • 6 reacties
  • 568 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn YouTube doet het ook al weken niet meer, heeft het wel gedaan maar nu niet meer.
Staat gewoon in de kanalenlijst op 201, start wel op maar als je dan op de rode knop moet drukken om verbinding te krijgen is het noppes.
Dit is van niet van de laatste dagen hoor want ik hoor het al veel langer dat mensen er last van hebben, ik ben echt niet de enige. Er zijn inmiddels allerlei adviezen gegeven maar niets helpt,het zou door een update van KPN komen en die zou inmiddels verholpen moeten zijn waar ook niets van klopt.
Inmiddels maar een Google Chromecast gekocht want als je op KPN moet wachten, pffff dan duurt het nog wel even.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 January 2020, 10:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Claire25. Wat vervelend dat de YouTube app niet werkt op de tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat je de ontvanger al een keer hebt gereset. Als je dit nog niet hebt gedaan, dan vindt je op deze pagina hoe je dit kunt doen. Je geeft hierboven aan dat je YouTube wilt opstarten via kanaal 201 en dat het niet werkt. Zou je eens willen proberen of het wel lukt via het menu? 

  1. Ga via [MENU] naar de optie 'Apps voor TV'.
  2. Kies de app die je op je tv wilt gebruiken en druk op [OK].
  3. Navigeer met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening door de app.
  4. Druk op de knop [TV] om terug te gaan naar het menu van Interactieve TV.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 1

Sorry ben er even tussenuit geweest.
Ik heb inmiddels een Chromecast gekocht en daar is het probleem mee opgelost want een andere optie was er niet, alles geprobeerd.
Dat YouTube niet werkt is niet van sinds kort maar duurt nu al maanden en ik ben niet de enige met dit probleem blijkt wel, een echte goede oplossing is er vanuit KPN nog niet echt gegeven.
Maar mijn probleem is opgelost ook al heeft me dat geld gekost wat eigenlijk niet nodig geweest zou moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Claire

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je inmiddels via een Chromcast wel naar YouTube kan kijken. Wel jammer dat een reset het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Als je in de toekomst toch nog via de tv-ontvanger naar YouTube wilt kijken, dan horen we dat graag van je. We zullen dan verder zoeken naar een oplossing. :relaxed:

Reputatie 1

Hallo,
Wil even melden dat mijn YouTube het weer doet, na weken, waarschijnlijk maanden van afwezigheid doet deze het opeens weer.
Had inmiddels al een Chromcast gekocht maar die is niet meer nodig.

Goed weekend,
Met vriendelijke groet,

Claire

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Claire25. Bedankt voor jouw bericht! Wat fijn dat jouw Youtube app weer werkt op de tv-ontvanger. :relaxed:

Reageer