Zap naar een andere zender

  • 25 August 2020
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ook wij hebben dit probleem. Er is een update geweest en wij krijgen de melding dat je naar een andere zender moet zappen, afgewisseld met de foutcode 303, nieuwe update aanwezig (al meerdere keren opgestart), enzovoort. De experiabox een harde reset gegeven, zoals hierboven beschreven, maar helaas nog steeds geen televisie. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Sandra Steegman en welkom hier op het forum!

 

Ik heb van je vraag een los topic gemaakt omdat dit wat overzichtelijker is :) Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er door een update op achteruit gaat dus goed dat je dit kenbaar maakt. Afgaande op de foutcode 303 ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; gaat er vanaf de Experia Box een kabel rechtstreeks naar de tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset? Verder wil ik je vragen om je forumprofiel  in te vullen. Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder voor een oplossing!

Reageer