Beantwoord

Zeer slechte tot geen radio ontvangst via qled tv

  • 18 March 2024
  • 9 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb geen / zeer slechte ontvangst van radiozenders op mijn qled tv. Heb het idee dat het alleen om commerciƫle radiozenders gaat. TV ontvangst en publieke radiozenders geen probleem. Diverse keren allles opnieuw opgestart / gereset zonder resultaat.

icon

Beste antwoord door PeterG 18 March 2024, 22:11

Bekijk origineel

9 reacties

Welke tv-decoder gebruik je van KPN @Rob SpĀ en luister je dan radio via je TV of anders?

Ā 

Euh, ik luister radio via de versterker en kpn ontvanger. TV staat uit. Dus wat heeft merk/type tv ermee te maken?

Verder stelt N.N. goede vragen.

Dus wat heeft merk/type tv ermee te maken?

Omdat @Rob SpĀ een vraag heeft over slechte radio-ontvangst @PeterGĀ , aangezien @Rob SpĀ radio luistert en tv kijkt via KPN wil ik dus weten welke decoder van KPN dan gebruikt wordt. Zo'n rare vraag is dat dus niet, lijkt me.

Ā 

Maar dan nog doe je dat beide niet via het televisie toestel. Maar via de ontvanger.

Maar dan nog doe je dat beide niet via het televisie toestel. Maar via de ontvanger.

MaarĀ @Rob SpĀ heeft het over slechte radio ontvangst via zijn televisieĀ @PeterGĀ 

Dan zouĀ @Rob SpĀ duidelijker moeten zijn in zijn vraagstelling om een goed antwoord te kunnen geven.

Ā 

KPN biedt geen radio via het televisietoestel, maar via de ontvanger. Televisietoestel werkt bovendien verder goed geeft ie aan.

Ik begrijp ook niet waarom de televisie wordt genoemd en met name het schermtype. QLED. DƔƔr komt al helemaal geen geluid uit maar beeld.Ā šŸ˜

ontvanger is Arcadyan HMB2260

ontvangst radio via ontvanger en tv-luidsprekers en/of soundbar allebei zeer slecht.

Ik denk dat er een of andere storing in jouw ontvanger zit.

Heb je al eens 3 minuten de stroom uit gehad?

Dan nog eventueel Frisse start!?

En hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? DVS? Switch?

Storing is inmiddels vanzelf verdwenen!?!?Ā  Hoop dat dat ook zo blijft.

wachten voorlopig eerst maar ff af .

Bedankt zover

gr.

Rob

Reageer