Beantwoord

Zender tijdelijk niet beschikbaar

  • 25 March 2020
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

al dagen zender niet beschikbaar alles geprobeerd na 4 dagen ineens weer tv. Na een paar uur zelfde probleem.nu weer dagen verder en 3 / 4 x per avond weer dezelfde storing. 

Wat me het meeste irriteert is dat KPN niet bereikbaar is, ivm Corona virus …. hoezo? Kan je dat ook al via de telefoon krijgen??

 Winkel KPN dicht..

 telefonisch niet bereikbaar 

Wat nu dan?

 Gewoon bijna € 60 per maand blijven betalen ? Voor wat?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 March 2020, 16:27

Bekijk origineel

3 reacties

Is de tv ontvanger bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Toppie123 
De KPN is wel bereikbaar hoor.
Alleen de tijden zijn wat aangepast  09:00 tot 22:00 uur

Telefonisch 0800 0402 
Of chatten uur via de LiveChat functie

Overigens stelt @jimny een goede vraag, zou je die willen beantwoorden en onderstaande vragen ook?
Welke Experibox heb je en branden er lampjes in een andere kleur dan groen en zo ja welk(e) lampje(s)? en welke kleur?
Als je geen beeld hebt krijg je dan ook een foutmelding en zo ja welke?
Heb je de TV-ontvanger al eens een reset (klik hier) gegeven?

Je kunt ook hier wachten tot webcare dit overneemt, maar dat duurt nu langer dan normaal en ja inderdaad i.v.m. het corona virus, een beller of een chat is sneller.
Wil je wel wachten zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Toppie123 en welkom op het forum! Steeds die foutmelding in beeld lijkt me behoorlijk frustrerend, dus hopelijk hebben we dit snel opgelost. 

Is de tv ontvanger bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten

Welke Experibox heb je en branden er lampjes in een andere kleur dan groen en zo ja welk(e) lampje(s)? en welke kleur?
Als je geen beeld hebt krijg je dan ook een foutmelding en zo ja welke?
Heb je de TV-ontvanger al eens een reset (klik hier) gegeven?

Zou je hier antwoord op kunnen geven?Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met de gegevens die huistijger aangaf, dan kan ik wat speurwerk verrichten. :slight_smile: 

Mocht je toch liever telefonisch of chatcontact willen

De KPN is wel bereikbaar hoor.
Alleen de tijden zijn wat aangepast  09:00 tot 22:00 uur

Telefonisch 0800 0402 
Of chatten uur via de LiveChat functie​​​

Dan adviseer ik ook dit. Je kunt een chat starten via de contactpagina. Kies dan voor Televisie / Digitenne Ik heb een andere vraag en ik wil graag contact hebben

Reageer