Ziggo Sport nog niet actief na 5 uur

  • 3 July 2020
  • 18 reacties
  • 135 keer bekeken

Bij mij functioneert het ook niet na 5 uur.

Kpn chat zegt dar er onderhoud is…

 

Met vriendelijke groet,

Hans

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


18 reacties

Reputatie 1

Leuk dat een admin hiervoor een eigen topic aanmaakt. Maar aan antwoord zou ook leuk zijn. Ik heb inmiddels al een uur inbeeld staan dat mijn bestelling in behandeling is en dat het tot 10 minuten kan duren. Ik wacht ook nog steeds op Ziggo sport. Maakt KPN een ruimere baan om zon waardoor 10minuten langer duren dan hier op aarde?

 

Reputatie 7
Badge +16

Er is een kleine storing gaande in activering van Ziggo Sport. Dus die 10 minuten (normaal gesproken) is niet van toepassing. Het activeren loopt ergens vast en er is even niks aan te doen dan afwachten. 

Reputatie 1

En hoe raak ik die melding kwij enig idee?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Erwin1976,

Het is soms zo dat die blijft plakken inderdaad. Welke ontvanger heb je momenteel? Zou je even een frisse start willen doen via menu → instellingen → systeem → frisse start. Hier is namelijk van de week een bugfix voor uitgebracht die dat op moet lossen. 

Reputatie 1

Ik van de week de nieuwste versie binnen gekregen. Dus dat heeft niet geholpen ben ik bang.

Reputatie 7
Badge +16

@Erwin1976 maar welke ontvanger heb je en welke softwareversie? 

Reputatie 1

Vip5202 software versie 8.0.99_1

Reputatie 7
Badge +16

Vip5202 software versie 8.0.99_1

Hmm dat is inderdaad gek, want die zal dit moeten oplossen. Heb zelf dit probleem niet meer gehad in deze versie. Het enige wat je kan doen is de software opnieuw ophalen en installeren. Dat moet het gewoon oplossen.

Reputatie 1

Heb hem eerst maar eens stroomloos gemaakt kijken of dat helpt. En nu maar wachten tot het product geleverd wordt.

Reputatie 7
Badge +22

Heb hem eerst maar eens stroomloos gemaakt kijken of dat helpt. En nu maar wachten tot het product geleverd wordt.

Volgens KPN moet de storing verholpen zijn. @Erwin1976 heb je weer Ziggo Sport?

Reputatie 1

Ik wacht nog even af KPN support heeft de bestelling handmatig verwijderd en weer toegevoegd en daar stond ie nu goed in het systeem dus nu even afwachten tot het hier ook binnenkomt.

Reputatie 7
Badge +22

Ik wacht nog even af KPN support heeft de bestelling handmatig verwijderd en weer toegevoegd en daar stond ie nu goed in het systeem dus nu even afwachten tot het hier ook binnenkomt.

Doe voor de zekerheid de TV ontvanger achterop even uitzetten, en daarna weer aanzetten. En dan kijken of die erbij staat. 

Reputatie 1

Nog steeds niks ook niet na harde reset

Reputatie 7
Badge +22

Nog steeds niks ook niet na harde reset

@Erwin1976 Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze even in je gegevens kijken. 

Reputatie 1

Hehe eindelijk werkt het. Na drie chat sessies en de bestelling annuleren en door een support medewerker weer toevoegen is ie er eindelijk doorgekomen.

Reputatie 7
Badge +22

Hehe eindelijk werkt het. Na drie chat sessies en de bestelling annuleren en door een support medewerker weer toevoegen is ie er eindelijk doorgekomen.

Wat fijn dat het nu werkt, veel kijkplezier met Ziggo Sport en de F1. 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het mentionen @Dennis Schreve . Zo te zien komt mijn hulp te laat. Althans het is inmiddels verholpen. Fijn! :blush:
Veel kijkplezier.  

 

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt voor het mentionen @Dennis Schreve . Zo te zien komt mijn hulp te laat. Althans het is inmiddels verholpen. Fijn! :blush:
Veel kijkplezier.  

 

@Lisa dit is dan een tijdelijke oplossing:

Het is weliswaar in het Duits, maar klanten kunnen dan wel de kwalificatie en morgen de race kijken. 

Reageer