Beantwoord

Ziggo Sport pakket opzeggen lukt niet

  • 2 January 2021
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik probeer nu al 2 dagen het Ziggo pakket uit te zetten, maar krijg zowel via de tv als via internet een foutmelding. Heb contact gezocht via de chat, zij zouden dit voor mij uitzetten, maar tot op heden heb ik nog gewoon Ziggo. Jammer dat deze systemen zo onbetrouwbaar blijken te zijn, ben ik niet gewend van KPN…..😢

icon

Beste antwoord door Mario1968 15 January 2021, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @MarioA, 

 

Bedankt voor je bericht en welkom op het Forum! Dat is inderdaad normaal gesproken snel geregeld.  Is het inmiddels gelukt om het pakket uit te zetten? Ik hoop van wel! 

Mocht je aan mij nog vragen hebben laat het dan weten!

Nee helaas, ik heb nog steeds Ziggo, vanmorgen nog via de chat contact gehad met KPN, omdat ik ESPN ook niet aan kan zetten, wederom werd er aangegeven dat zij Ziggo uit zouden zetten en ESPN aan en dat ik een bevestigingsmail hierover zou krijgen, tot op heden geen mail ontvangen en heb ik nog steeds Ziggo en geen ESPN. Wordt er moedeloos van, er zit een fout in het systeem maar blijkbaarziet niemand dit binnen  KPN.

Reputatie 4
Badge +6

Bedankt voor de toevoeging @Mario1968. Ik wil graag een achterliggende afdeling vragen om hier eens naar te kijken. Zou je je profiel hier willen aanvullen met gegevens en mij een seintje geven als dat gebeurd is? Dan ga ik voor je aan de slag. Begrijp ik goed dat Ziggo Sport uitgezet moet worden en ESPN aan? 

Hallo, profiel is aangevuld. Ik kan geen zenderpakket aan of uit zetten, ik wil Ziggo uit en ESPN aan, maar het gaat niet om deze 2 alleen, niets werkt. Ik heb hier vorige week ook telefonisch contact over gehad met KPN, er zou een case worden aangemaakt, maar sindsdien blijft het weer stil met als resultaat dat ik nog steeds geen zenderpakket aan of uit kan zetten, dit geldt zowel voor de tv als via het internet, geen van beide werken.

Ik heb vandaag maar weer eens gechat met KPN, probleem is verholpen dankzij Joeri, complimenten hiervoor!!

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn om te horen dat het via de chat opgelost is! Complimenten geef ik door aan mijn collega, dank je wel!