Beantwoord

Zwart televisie scherm

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Wanneer ik mijn tv opstart en de ontvanger aan heb gezet, hou ik een zwart beeld. Er is geen storing bekend en ik heb het op allebei mijn tv’s . Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 July 2020, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @DSE7, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Omdat beide tv's het hebben, denk ik niet meteen aan de tv-ontvangers zelf.. Heb je ook problemen met andere diensten, zoals internet? En kan je aangeven op welke manier de tv-ontvangers aangesloten zijn op de Experia Box (witte modem)? Is dit direct met een kabel of zit er een draadloze adapter tussen? Indien je gebruik maakt van een adapter, controleer dan of deze de storing veroorzaakt. Test desnoods de tv-ontvanger direct bekabeld aan de Experia Box.

Verder ben ik benieuwd of je ook een foutcode krijgt of iets dergelijks. Zie je iets op het televisie scherm of op de tv-ontvanger? En heb je ook gecontroleerd of je het juiste inputkanaal hebt geselecteerd? Dit kan door middel van het knopje (vierkant met een pijltje) helemaal links onderin op je afstandsbediening. Of heb je misschien ook een andere HDMI ingang op je televisie getest?

Veel vragen en opties, hopelijk zit hier de oplossing tussen. Zo niet, dan hoor ik het graag!

Het is opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen @DSE7! Kan je ook aangeven wat je hebt gedaan om het op te lossen? Of was het opeens vanzelf opgelost?

Reageer