Beantwoord

Kan niet inloggen op KPN Veilig

  • 11 January 2020
  • 10 reacties
  • 1208 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Sinds december 2019 ben ik klant bij jullie, alles werkt naar tevredenheid, echter kan ik nog steeds niet inloggen bij KPN veilig, De melding die ik krijg is dat hij uit staat of dat hij niet in het pakket zit. Dit laatste heb ik gecontroleerd, ik betaal per maand voor 5 apparaten.

 

Graag uw hulp?

 

Groeten RBOU

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 January 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RBOU 

Heb je wel een KPN ID waar je KPN Thuis en/of KPN Mobiel abonnement aan is gekoppeld? 

Zo niet dan eerst een KPN-ID aanmaken: 

https://account.kpn.com/#/registration

 

 

Ik heb een kpn ID en alles is gekoppeld. Ik zie ook in het pakket dat ik 5 toestellen kan beveiligen via de beheerpagina. Als ik daar inlog krijg ik de volgende melding:

 

Hier mijn pakket:

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RBOU, welkom! Wat gek dit! Ik ga het voor je uitzoeken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik duik de gegevens in. 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Mvg RBO

Reputatie 7
Badge +30

Dank! Het lijkt hier niet helemaal goed te staan. Vind je het goed dat we het uit en weer aan zetten? Zodra jij dit bevestigt, zetten we het uit en een dag later weer aan. Ik hoop dat het dan opgelost is. Zo niet, gaan we verder op zoek! 

Ja dat is goed, zolang we maar internet en tv blijven behouden voor de kids 

Reputatie 7
Badge +30

Jazeker behoud je dat! Ik heb 'm nu eerst uitgezet en ga hem vanmiddag óf morgen opnieuw aanzetten. Ik hou je hier sowieso van op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +30

Het systeem had er zin in vandaag, dus ik heb KPN Veilig ook al opnieuw aangezet. Wil je proberen of het nu wel lukt?

Het is gelukt Marcia om alles te installeren. Bedankt voor je tijd en inzet. Ik ben er blij mee.

Groeten RBO

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten!Â