Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet

  • 11 May 2019
  • 10 reacties
  • 2057 keer bekeken

Update is er nog niet of lukt het mensen inmiddels wel?
Ik kreeg vandaag nog advies via KPN chat update af te wachten?
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Nadia 15 May 2019, 15:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hallo @Olafrtl, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt! Momenteel is KPN Veilig beschikbaar op bijna elk besturingssysteem. Log eerst in op je KPN ID om KPN Veilig aan te zetten. Inloggen kan heel eenvoudig via de KPN Veilig app. Je kunt hieronder extra informatie vinden over het installeren op een; PC of laptop, Apple Mac, iPhone of iPad en een Android toestel of tablet. Vergeet niet om de huidige virusscanner te verwijderen!

Mocht het desondanks niet lukken om PC Veilig te installeren laat het hier dan weten. Vermeld zo gedetailleerd tegen welk probleem je aanloopt; welk besturingssysteem gebruik je? welke inlog? foutmelding? etc.

Ik heb kpn veilig op iPad gezet, extensies aangehinkt zoals aangegeven en toch zie ik….safari extensie is niet in gebruik.

Weet niet wat verder te doen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jolocke ,

Welk besturingsysteem gebruik je op je iPad? 

 

 

Safari?

Nee, ik geloof IOS…..

Reputatie 7
Badge +28

Safari?

Ja, maar bv Catalina, Big Sur of Sonoma? 

Dat schijnt dus iOS te zijn, iets anders is er niet

 

Reputatie 7
Badge +28

Dat schijnt dus iOS te zijn, iets anders is er niet

 

Je hebt gelijk. Ik was in de war met de MacOS. 
 

Zelf heb ik geen iPad. Maar ik kan mij nog een eerder topic herinneren waarin iemand het uiteindelijk heeft opgelost door KPN Veilig via Firefox te installeren. (En daarna werkte het via Safari ook.) 

Los daarvan kun je je afvragen of je KPN Veilig wel nodig hebt op een iPad. Bij normaal internetgebruik is dat wat mij betreft niet zo. 

Fijn dank voor je hulp, ik had al zo mijn twijfels of dit nodig is.

ik haal her eraf, voorzover het erop stond🤗

Kan ook met je abonnement te maken hebben, voor als mensen dit topic nog eens lezen; kpn veilig is niet gratis voor iedereen. Oud Telfort klanten bv hebben er geen recht op, geeft niet> maar je moet het maar net weten, afnemen tegen betaling kan uiteraard wel.

Reageer