KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

  • 15 April 2024
  • 55 reacties
  • 1382 keer bekeken
KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!
Reputatie 7
Badge +19

Koffieliefhebbers opgelet: hij is er weer ☕ Met KPN Voor Jou geven we je graag iets extra's. In april hebben we als verrassing een zeer geliefd extra-extraatje voor je: Een koffiebon bij Koffievoordeel.nl! En als kers op de taart doen we er een fleurig extraatje erbij.

 

Een kadobon bij Koffievoordeel.nl

Ben jij ook zo dol op een lekker bakje koffie? Voor alle koffieliefhebbers is dit geliefde extraatje terug van weggeweest! Koffiedrinken verbindt, en dat juichen wij graag toe. Daarom krijg je een koffiekadobon ter waarde van 10,- voor Koffievoordeel.nl.

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 mei 2024 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je jouw koffie

  • Ga naar https://www.kpn.com/voorjou/koffie.htm
  • Vul je klantnummer en e-mailadres in
  • Je ontvangt per e-mail jouw persoonlijke code en instructies om 'm te gebruiken
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 koffiebon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

Een bloemetje met korting

Iets gezelligs op tafel voor bij je lekkere kopje koffie. Én het is binnenkort weer Moederdag. Verras je lieve moeder (of schoonmoeder) met een mooie bos bloemen 💐

Speciaal voor jou hebben we een unieke korting van 25% op de bloemen van bloomon.

Meer weten? Lees verder in ons KPN Voor Jou april topic.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


55 reacties

Reputatie 7
Badge +30

 Denk er toch aan om maar een grotere voorraad bus aan te schaffen, eentje waar een heel pak van deze koffie in één keer in past. Misschien een idee voor een volgende actie? een groene KPN koffiebus op de schoorsteenmantel?  

Oeh, dat is inderdaad een leuk idee! 

Reputatie 7
Badge +7

Beter internet en betere koffie! Bedankt KPN (en Koffievoordeel) voor de bijdrage en waardering voor mij als klant.

Ik ga een lekker bakje zetten en een uur voor de tv(+) zitten.

Reputatie 7
Badge +17

Lekker @Roy74, geniet ervan! 😁 ☕

Reputatie 7
Badge +9

 @Me-Me @TDN  en @Willem6405 kunnen jullie het ook eens vanaf een ander apparaat proberen? En dubbelchecken of het abonnement met het klantnummer ook gekoppeld is aan het e-mailadres wat je gebruikt?

Ik heb al op meerdere apparaten geprobeerd, smartphones, tablets, chromebook en meer PC en laptop. Altijd foutieve klantennummer xxxxxx745, de ook gekoppeld aan mykpn en juiste email. Ook met de klantennummer van KPN mobiel krijg ik de rode scherm. Volgens mij ligt de fouten bij KPN.

@Alexandra van KPN Ik heb mijn emails gecheckt, nog geen email met code ontvangen, ook niet in spamfolder.

Ik kom zo dadelijk in noodtoestand. Alle koffie is op, huhu

 

Reputatie 7
Badge +21

@TDN Ik heb zojuist een nieuwe kadobon naar jouw e-mailadres verzonden. Laat je ons weten of je het hebt ontvangen?

Reputatie 7
Badge +9

@Vikash van KPN Ik heb net de email binnen. Danjewel.

Reputatie 7
Badge +21

@TDN Graag gedaan. Geniet ervan! 😊

krijg telkens een melding dat ik mijn klantnummer moet invoeren, mobiele en thuis geprobeerd. ben sinds gisteren en eergisteren aangesloten. jammer dit! had wel willen neuzen welke koffie er was!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Gabry1986! Dat is niet handig. 😬 Wat als je het op een ander apparaat probeert? Lukt het dan wel? 

Hi @Gabry1986! Dat is niet handig. 😬 Wat als je het op een ander apparaat probeert? Lukt het dan wel? 

dat heb ik niet, app en browser geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +7

krijg telkens een melding dat ik mijn klantnummer moet invoeren, mobiele en thuis geprobeerd. ben sinds gisteren en eergisteren aangesloten. jammer dit! had wel willen neuzen welke koffie er was!

Neuzen welke koffie er is kan zo wie zo bij  koffie voordeel @Gabry1986. Dit lukt ook zonder een code. Hopelijk lukt het je om de code als nog te bemachtigen. Een moderator help je daar vast wel bij. Neuzen kan zonder, voordelig proeven kan alleen met de code 😀 😒.

Reputatie 7
Badge +13

@Gabry1986 Ik heb hem even een zetje gegeven. Zou je straks je e-mail nog eens kunnen bekijken?

@Gabry1986 Ik heb hem even een zetje gegeven. Zou je straks je e-mail nog eens kunnen bekijken?

ja gelukt! hardstikke bedankt! zal aan je denken als ik aan de koffie zit! 😬

Reputatie 7
Badge +13

@Gabry1986 Ah wat mooi! Geniet er van! 

Helaas, geen koffie voor mij. Het klantnummer wordt niet geaccepteerd. 

Reputatie 7
Badge +7

Helaas, geen koffie voor mij. Het klantnummer wordt niet geaccepteerd. 

@Dingbat , vul je forum profiel even volledig in en een moderator zal je na lezing zeker op weg helpen!

Reputatie 7
Badge +21

@Dingbat Ik heb je zojuist een code toegestuurd per mail. 😊

@Roy74 

Helaas, mijn koffie verkopen ze niet. Maar over welk gratis zenderpakket heb jij het, als ik vragen mag?!

Ik krijg de nieuwsbrieven, maar heb al gemerkt dat ik de kadootjes meestal niet krijg> in december niets gehad, Artis nu ook niet> maar zou ik persoonlijk ook nooit willen.

Bloemen ook niet, maar ik heb geen moeder (stierf bij mijn geboorte).

Ik weet echter niet waarom niet iedereen hetzelfde krijgt (misschien vanwege je soort abonnement), dus ben wel héél nieuwsgierig naar welk "extra zenderpakket" jij hebt gekregen> nu ik "niets te kijken heb" in de nacht, omdat mijn opnames verloren zijn gegaan.

Hoop op een antwoord, vriendelijke groet en geniet van al je kadootjes!

@Roy74

Helaas, mijn koffie verkopen ze niet. Maar over welk gratis zenderpakket heb jij het, als ik vragen mag?!

Ik krijg de nieuwsbrieven, maar heb al gemerkt dat ik de kadootjes meestal niet krijg> in december niets gehad, Artis nu ook niet> maar zou ik persoonlijk ook nooit willen.

Bloemen ook niet, maar ik heb geen moeder (stierf bij mijn geboorte).

Ik weet echter niet waarom niet iedereen hetzelfde krijgt (misschien vanwege je soort abonnement), dus ben wel héél nieuwsgierig naar welk "extra zenderpakket" jij hebt gekregen> nu ik "niets te kijken heb" in de nacht, omdat mijn opnames verloren zijn gegaan.

Hoop op een antwoord, vriendelijke groet en geniet van al je kadootjes!

Ps, wat voor Senseo apparaat heb je op de foto staan, ben ik ook wel benieuwd naar (maar mag ik ws niet vragen omdat het off topic is, maar ja dat zijn al die koeken dan ook...).

Reputatie 7
Badge +19

@TelfortwasTOP In dit topic mag het ook over koekjes, opbergbussen en koffiemachines gaan hoor 😊 In sommige andere topics zijn we wat strenger, omdat anders het einde zoek is en de topics niet meer duidelijk zijn. Maar klets hier gerust verder. Kan je geen andere lekkere koffie vinden bij Koffievoordeel? Iets nieuws proberen kan ook een keer leuk zijn, voor de afwisseling, zeker met zo'n korting. Mijn koffie hebben ze toevallig ook niet, ik drink altijd dark roast van Lazarro. 

Ohhhhh @TDN, geen koffie is wel echt een noodtoestand ja 😨 Fijn dat 't goed gekomen is! Heb je je bestelling al binnen? 

Reputatie 7
Badge +6

Heb gisteravond een bestelling geplaatst. Alles dikke prima, geen enkel probleem gehad met codes of wat dan ook. En ga nu wachten op de levering 😘

Bericht ontvangen van PostNL 😊

We bezorgen je pakket op woensdag 24 april tussen 15:15 en 17:45

Bericht van Koffievoordeel : Beste koffieliefhebber, nog even en je kunt weer volop genieten van de beste koffie!

Reputatie 7
Badge +7

@Roy74

Helaas, mijn koffie verkopen ze niet. Maar over welk gratis zenderpakket heb jij het, als ik vragen mag?!

Ik krijg de nieuwsbrieven, maar heb al gemerkt dat ik de kadootjes meestal niet krijg> in december niets gehad, Artis nu ook niet> maar zou ik persoonlijk ook nooit willen.

Bloemen ook niet, maar ik heb geen moeder (stierf bij mijn geboorte).

Ik weet echter niet waarom niet iedereen hetzelfde krijgt (misschien vanwege je soort abonnement), dus ben wel héél nieuwsgierig naar welk "extra zenderpakket" jij hebt gekregen> nu ik "niets te kijken heb" in de nacht, omdat mijn opnames verloren zijn gegaan.

Hoop op een antwoord, vriendelijke groet en geniet van al je kadootjes!

Ps, wat voor Senseo apparaat heb je op de foto staan, ben ik ook wel benieuwd naar (maar mag ik ws niet vragen omdat het off topic is, maar ja dat zijn al die koeken dan ook...).

In dit hoekje van het forum is het wat meer free format en bespreken we alle mooie voordeeltjes die we als klant van KPN krijgen. En soms wordt er een zijstapje gemaakt en dat is binnen redelijke grenzen gewoon gezellig.

 

Ik heb een:

Philips SENSEO® Select koffiepadmachine CSA250/10 RVS

 

Heb deze van de Blokker. Het is een net wat luxere variant en ben er heel blij mee. Zeker met die lekker koffiepads die dus deels sponsored zijn door KPN.

Reputatie 7
Badge +7

@Roy74

Helaas, mijn koffie verkopen ze niet. Maar over welk gratis zenderpakket heb jij het, als ik vragen mag?!

Ik krijg de nieuwsbrieven, maar heb al gemerkt dat ik de kadootjes meestal niet krijg> in december niets gehad, Artis nu ook niet> maar zou ik persoonlijk ook nooit willen.

Bloemen ook niet, maar ik heb geen moeder (stierf bij mijn geboorte).

Ik weet echter niet waarom niet iedereen hetzelfde krijgt (misschien vanwege je soort abonnement), dus ben wel héél nieuwsgierig naar welk "extra zenderpakket" jij hebt gekregen> nu ik "niets te kijken heb" in de nacht, omdat mijn opnames verloren zijn gegaan.

Hoop op een antwoord, vriendelijke groet en geniet van al je kadootjes!

Het leuke is dat je daardoor misschien eens een andere koffie kan proberen. Zo ontdekte ik Gran Maestro en die is heerlijk.

Ik bedoelde met zenderpakket de aanbieding voor een streamingdienst. De afgelopen maanden komen ze regelmatig voorbij. HBO kwam al eens langs. In de mijnKPN app komen ze mooi allemaal langs of andere hier het forum lezen.

Niet alles is voor iedereen even geschikt/leuk maar de kadootjes zijn best divers en er is altijd wel iets leuks voor eenieder. Het devies is: pak eruit wat leuk voor je is. Niet leuk deze maand: dan zijn er andere klanten die er wellicht wel blij mee zijn.

Wat naar om te horen dat je moeder er niet meer is. Wellicht een mooi bloemetje kopen om haar te eren bij een foto van haar. Ik kan dat nog doen door een mooi boeketje te geven. Ook een leuk kadootje van KPN overigens.

Reputatie 7
Badge +19

@Raspberry Ooooo dat zijn de betere pakketjes, goed vooruitzicht 😎 Geniet ervan straks!

@Roy74 Wauw, ik had het niet beter kunnen verwoorden 🙌🏼

Reputatie 7
Badge +6

En daar was de bezorger. Ben altijd blij als er een pakketje geleverd wordt. Ben dan net een klein kind die in spanning af zit te wachten totdat de bel gaat 😊 

Mijn bestelling is binnen. Hartelijk dank KPN! Dit is geweldig én wordt zeer gewaardeerd. Hier ga ik van genieten 🤗😍

 

Reageer