Sticky KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in april 2024

  • 1 April 2024
  • 13 reacties
  • 1042 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in april 2024
Reputatie 7
Badge +19

KPN Voor Jou, extraatjes voor jou, omdat we blij met je zijn! KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier welke extraatjes er voor je zijn in de maand april.

 

Zeg het met bloemen

Binnenkort is het weer Moederdag, vier het met bloomon! 💐 Of toch zelf een mooie bos op tafel, voor bij je lekkere bakje koffie? Speciaal voor jou hebben we een unieke korting van 25% op de bloemen van bloomon. 

Speciaal voor jou als KPN klant, krijg je nu 25% korting op een Original, Deluxe of Edition boeket van bloomon. En natuurlijk geldt deze korting ook op de speciale cadeaupakketten of extra’s, zoals chocolade, feestelijke bubbels of vazen.

 

Trainen als een Oranje

Is jouw kind een voetballiefhebber? Doe mee met de KPN Voetbaldagen! In de meivakantie organiseren we de KPN Voetbaldagen op de KNVB Campus in Zeist.

Doe mee

 

 

Op de rode loper van Tuschinski

Heb je al gehoord over de nieuwe dramaserie Máxima, die binnenkort op Videoland te zien is? En ben jij klaar voor een koninklijke ervaring?

Op 15 april vindt de première van de nieuwe serie Máxima plaats in het Tuschinski Theater. En jij kan erbij zijn.

Lees hier verder en maak kans!

 

 

Een dagje dierentuin

Een dagje dierentuin, wie wordt daar nou niet blij van. Plan een gezellig dagje weg met je gezin, familie of vrienden, en bezoek samen Artis in het hartje van Amsterdam.

Meer informatie en kaarten aanvragen doe je hier!

 

Win een reis naar ‘Beyond Paradise’

Ken jij het BBC programma ‘Beyond Paradise’, en ben je fan? Dan is deze winactie iets voor jou: Doe mee en maak kans op een complete 4-daagse reis naar Cornwall in Engeland. 

Doe mee

 

3 maanden gratis Amazon Prime

Stream duizenden films, series en Prime Originals met Prime Video. En natuurlijk geniet je ook van alle andere Prime-voordelen.

Pak deze actie

 

Meer weten over Amazon Prime? Lees dan hier verder:

 

Zender van de maand

Kijk deze maand gratis naar de Zender van de maand: NPO 2 Extra! Hier vind je programma's voor de echte kunst- en cultuurliefhebber.

Je vindt NPO 2 extra op kanaal 82.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Alexandra van KPN ,

Een dagje naar de dierentuin leek mij een mooi plan. Want dat is ook leuk voor onze kleinzoon! 
 

Maar ik zie via Seaters alleen maar Maxima, Frans Hals en vooral heel veel voetbal. Hoe kan ik dan aan de kaartjes voor de dierentuin komen? 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt KPN! 😘

Reputatie 7

Maar ik zie via Seaters alleen maar Maxima, Frans Hals en vooral heel veel voetbal. Hoe kan ik dan aan de kaartjes voor de dierentuin komen? 

Het is nu 2e paasdag, een feestdag. Ik denk dat ze het daarom nog niet helemaal bijgewerkt hebben. Laten we even aankijken of het er morgen staat, ik verwacht dat het dan wordt toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +19

En er is last minute nog een leuke winactie toegevoegd voor fans van het BBC programma ‘Beyond Paradise’, zie hierboven 😁

Reputatie 7
Badge +28

Maar ik zie via Seaters alleen maar Maxima, Frans Hals en vooral heel veel voetbal. Hoe kan ik dan aan de kaartjes voor de dierentuin komen? 

Het is nu 2e paasdag, een feestdag. Ik denk dat ze het daarom nog niet helemaal bijgewerkt hebben. Laten we even aankijken of het er morgen staat, ik verwacht dat het dan wordt toegevoegd.

Ja, het staat er nu wel. Ik heb de aanvraag ingediend.

 

En er is last minute nog een leuke winactie toegevoegd voor fans van het BBC programma ‘Beyond Paradise’, zie hierboven 😁

Dat ziet er wel heel leuk uit! Maar ik had eerlijk gezegd nog nooit van die serie gehoord. Doe daarom maar niet mee. Van mij mag een echte fan er met die prijs vandoor gaan.  

 

Reputatie 7
Badge +19

Leuke winactie wel. Is geweldige omgeving dat Cornwall en omstreken. 

Ik zou eerst eens wat gaan doen aan de service. Een win actie is leuk, maar wanneer je een niet werkend randapparatuur hebt, je sinds je glasvezel hebt een snelheid hebt van "wel” 13Mbps en wanneer je daar over belt je te horen krijgt dat er wel iemand kan komen, maar de kosten daarvoor voor mij zijn, dan is dat geen slechte service maar geen service. 

Zelfs wanneer je langzaam aan je abonnementen stopzet, er al 2 gsm abonnementen zijn opgeheven, je TV abonnement wordt stopgezet, de digitenne abonnementen ook er uit gaan (doordat ik minder ga afnemen, ik wel meer abonnementskosten moet betalen) en ik hierover bel en te horen krijg “O u heeft een maand opzegtermijn hoor…." dan vind ik dit bar en bar slecht.

Verder succes met de winactie

Reputatie 7
Badge +24

@Yor, wat naar om te lezen dit. 

We helpen je graag, je plaatst dit echter in de verkeerde topic. Zou je een eigen topic aan willen maken? Mocht je willen dat we je alsnog helpen. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Er zijn nóg twee leuke extra's bij gekomen deze maand: korting op een mooie bos bloemen van bloomon (zie bovenin), en…. deze favoriet is weer terug ☕:

 

Reputatie 7
Badge +6

Er zijn nóg twee leuke extra's bij gekomen deze maand: korting op een mooie bos bloemen van bloomon (zie bovenin), en…. deze favoriet is weer terug ☕:

 

Bedankt @Alexandra van KPN 😊

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn nóg twee leuke extra's bij gekomen deze maand: korting op een mooie bos bloemen van bloomon (zie bovenin), en…. deze favoriet is weer terug ☕:

 

Ik krijg de melding dat er iets misgaat @Alexandra van KPN als ik de code voor Bloomon aanvraag. Morgen nog maar eens proberen. Ik vind de droogbloemen bijzonder mooi, zeker met die aparte kleur vazen. Morgen eens polsen of moeders van droogbloemen houdt 😁

Reputatie 7
Badge +30

We bleken een verkeerde link in ons topic te hebben, @Roy74. Die heb ik nu aangepast. Als het nog niet gelukt is, probeer het vooral even opnieuw!

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt @Erik van KPN , ik heb de code binnen nu.

Reageer