Beantwoord

Ik kan geen MB's delen met nummer van mijn broertje

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Hoihoi,

Ik wou net mb's delen met mijn broertje die sinds woensdag een abonnement heeft en ook met alles op hetzelfde adres staat. Ik zie wel het abonnement van mijn moeder en oudere broer staan, maar niet het abonnement van mijn broertje. hoe kan dit opgelost worden, want nu kan ik niks aan hem geven?

 

Admin: eigen topic aangemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 August 2022, 07:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Gewoonmarijke, het kan zijn dat zijn abonnement nog niet is gekoppeld aan de Husselvoordelen. Kan je de stappen op deze pagina eens volgen en kijken of het daarna lukt: Husselvoordelen aanmelden?

Helaas is dit niet gelukt. Mijn broertje staat nog onder de naam van mijn moeder en daar is hij nu opeens weg. Ik kan hem ook nog steeds niet zien in het abonnement dus wat nu?

Reputatie 7

Het kan zijn dat zijn nummer is afgesplitst naar een eigen klantnummer, dat zou kunnen verklaren dat je het niet meer ziet staan. Dat staat los van het kunnen delen van MB's, als het op het juiste adres staat moet dat nog steeds mogelijk zijn. Kan je jouw forumprofiel invullen met de gegevens van jouw abonnement en dat van je broertje (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de IBAN)? Als je daarna een seintje geeft kan ik meekijken wat ik er over kan zien.