Wisselen Pluspakket naar ESPN lukt niet

  • 31 July 2022
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik probeer sinds vanmiddag mijn plus pakket om te zetten naar ESPN, via de tv box, maar hij blijft hangen in de melding : in behandeling dit kan 10minuten duren.

 

enig idee hoelang dit gaat duren?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Markd78 ,als je vast en mobiel combineert heb je het pluspakket gratis en valt er niets te wisselen en kun je dat andere pakket er extra bij nemen.

 

maar het staat in mijn account dat ik dit kan wisselen, is mij ook verteld, ik heb sinds dit abonnement nog nooit gewisseld, en is dus meer dan 31 dagen geleden toen ik dit afsloot.

 

Hallo @Markd78 , dan heb je waarschijnlijk geen Husselpakket en kan ik je helaas niet verder helpen, want ik ken de voorwaarden en mogelijkheden van de oude pakketten niet.

Succes.

 

 

Reputatie 7

Hoi @Markd78, ik zie dat het op de 1e toch nog gelukt is om het zenderpakket te wijzigen. Kan je de zenders van ESPN nu kijken?

 

ik ken de voorwaarden en mogelijkheden van de oude pakketten niet.

De voordelen van KPN Compleet lijken veel op Telfort Combivoordeel zoals je mogelijk nog kent van onze tijd op het Telfort forum. Combivoordeel had Pluspakket, ESPN of 5 euro korting op het Thuispakket. KPN Compleet had Pluspakket of ESPN bij het Thuispakket en 5 euro korting op elk mobiel abonnement. Het is net ietsjes anders maar in grote lijnen zijn er veel raakvlakken en herkenbare punten voor je denk ik 😉

Ja het is inderdaad gelukt, blijkbaar omdat er een verhuizing aanvraag in behandeling stond (per sept.) kun je niets wijzigen in het pakket. 
dit is inmiddels verholpen.

 

Reputatie 7

Gelukkig is dat verholpen, ik zag inderdaad ook een openstaande verhuizing staan die kort na het wijzigen van het zenderpakket was ingevoerd. Het systeem kan maar 1 wijziging tegelijkertijd verwerken, dat was waardoor het in eerste instantie niet lukte om te wijzigen.

Succes ook alvast met de verhuizing! 🙂