Beantwoord

Abonnement afsluiten mobiel

  • 13 December 2023
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

als ik een abonnement wil afsluiten geeft die aan voor 5G, nu ondersteund mijn mobiele telefoon geen 5G. Is dit dan een probleem, zoja hoe kan ik dat dan aanpassen. Tevens geeft die dan een bedrag aan voor 5G, maar als ik daar geen gebruik van maak moet ik wel voor die optie gaan betalen?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 13 December 2023, 13:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Thijswild en welkom hier op ons forum :)

Dat is geen enkel probleem hoor! Je toestel ondersteunt ongetwijfeld wel 4G en dan ga je daar gebruik van maken totdat je een toestel hebt die wel 5G ondersteunt. Daarbij betaal je niks extra wanneer je gebruik zou gaan maken van 5G. Hopelijk heb ik je vraag hiermee beantwoord en jou ook gerust kunnen stellen!

Reputatie 7
Badge +9

Welkom @Thijswild . Nee, je telefoon hoeft geen 5G te ondersteunen, geen enkel probleem. Als je ooit een telefoon krijgt dat wel 5G ondersteund dan ben je daar dan meteen op voorbereid.

Verder hoef je er ook niet voor te betalen. Er staat wel een bedrag voor, maar die wordt meteen weer in mindering gebracht. Dus die kosten van 5G komen op 0 euro uit:

 

 

Reageer