Beantwoord

Abonnement wijzigen, goedkoper

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Ik ben al jaren klant nu is toch mijn vraag

Kan ik mijn abroment ook wijzigen 

Wel het zelfde maar ook genieten goedkoper

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 May 2020, 08:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Petra-1960, welkom op het forum! Je kunt je abonnement zeker wijzigen. De makkelijkste manier daarvoor is kijken in je MijnKPN. Daar zie je wat je op dit moment hebt, en wat je daarvoor betaalt. Je kunt dan ook zien wat er verder beschikbaar is. Als je dingen aanklikt zie je ook gelijk wat dat je dan zou gaan kosten. Je kunt daar vrijelijk klikken en kijken. Het wordt pas definitief gewijzigd als je echt op de bevestigen knop klikt.

Als je wilt kan ik je hier ook bij helpen en voor je kijken wat je nu hebt en wat er eventueel anders zou kunnen. Vul dan even je forumprofiel in en reageer hier in het topic als je dat gedaan hebt. 

Hoe moet ik dat zien dan hihi zie alleen mijn bedrag

Reputatie 7

Als je inlogt op de MijnKPN klik je vervolgens bovenin op ‘Producten’ en kies je daar je Thuisabonnement. Je komt dan op een pagina waar je van alles voor en over dat Thuisabonnement kunt inzien en aanpassen.

Voor het bekijken van je huidige pakket, en het eventueel aan/uitzetten van opties daarin kies je ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’ midden onderaan. Je krijgt dan een overzicht (rechts) van je huidige pakket met alle onderdelen en de kosten daarvan. Door het aanklikken van de onderdelen aan de linkerkant kun je dingen aan en uitzetten.

Als je wilt kijken of je het hele abonnement wilt wijzigen om over te gaan naar een Husselabonnement dan kies je ‘Abonnement wijzigen’ in de linkerkolom onderaan. Je krijgt dan de op jouw adres beschikbare pakketten te zien. Je kunt ze aanklikken om te kijken wat er in zit en wat het kost. 

Al deze dingen doen in eerste instantie niets, dus je kunt rustig dingen aanklikken en kijken wat het is. Er wordt pas daadwerkelijk iets gewijzigd als je het ook met de blauwe knoppen bevestigd.

 

Mocht je er toch niet uitkomen, vul dan alsnog je forumprofiel in, dan kijk ik voor je :) 

Oké dank je wel