Beantwoord

Actie tablet in combinatie met Samsung mobiel. Tot wanneer geldt deze actie?

  • 22 July 2023
  • 22 reacties
  • 1549 keer bekeken

Ik heb in juni een nieuw abbonoment afgesloten met een toestel samsung s23.

Nu hoorde ik dat er een aktie was dat je er een tablet bij kreeg, mijn vraag van wanneer tot wanneer was deze aktie?

 

icon

Beste antwoord door RBxx 22 July 2023, 10:27

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat lijkt op de volgende promotie-aktie van Samsung.

→ https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LFZG272J4NHCW

KPN, T-Mobile en Tele2:
Bij aankoop van de S23 Series van 03-07-2023 t/m 16-07-2023 ontvang je nu de Tab A8 32GB LTE

Belangrijk is dus de aankoopdatum die op de factuur van de S23 staat. Als dat in juni is, zoals jij aangeeft, val jij helaas buiten deze aktie…

@Daisy1988 

Nog wat gevonden →  https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ACW76LCHP4MTC

Ontvang tot €200 retour bij aankoop van de S23 Series van 22-05-2023 t/m 02-07-2023

Bij aanschaf in juni is die aktie dan wel voor jou van toepassing.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Daisy1988 

Nog wat gevonden →  https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ACW76LCHP4MTC

Ontvang tot €200 retour bij aankoop van de S23 Series van 22-05-2023 t/m 02-07-2023

Bij aanschaf in juni is die aktie dan wel voor jou van toepassing.

Hoi ruud,

 

Hij geeft steeds aan dat de ean code onjuist is.

Groeten daisy

Reputatie 7
Badge +21

Gebruik je wel het juiste nummer van het etiket op het doosje?

Het EAN nummer is het 13 cijferige getal wat begint met 880……...

 

Ja maar deze code pakt hij niet

Reputatie 7
Badge +21

Staat jouw EAN code wel in de lijst op de Bijzondere voorwaarden op de Samsung website?
Waar heb je het toestel gekocht?

De voorwaarden geven de volgende waarschuwing.

Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code. Sommige winkels 
verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse 
producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie.

Reputatie 7
Badge +21

Als het toch niet lukt, kan je Samsung ook nog telefonisch benaderen

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie.

zie de bijzondere voorwaarden.

Hoi

 

Mijn man heeft een S23+ besteld via zijn kpn. Daarbij was een promotie actie dat je er een tablet bij zou krijgen via Samsung. Dat allemaal ingevuld bij Samsung etc. Factuurdatum was binnen de promotie actie namelijk 11 juli . En Samsung mailt naar mijn man dat Helaas voldoet jouw registratie niet aan de voorwaarde mailen ze. Om dat het deelnemende model niet is aangekocht in een deelnemende winkel? Wat is dat nu? Jullie (kpn) zetten dit op jullie site als je een nw telefoon met abonnement wilt afsluiten. Graag reactie. Mvg Marco

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @dmkerkhof 
Een onverwachte reactie van Samsung , daar reken je niet op. Jullie hadden wel de gevraagde documenten verstrekt? Aankoopbewijs bij KPN en foto van de streepjescodes op de doos?

Er zijn twee promoties op de Samsung promotie website voor aankoop van de S23 series.
Niet per ongeluk de verkeerde registratie ingevuld?

*Niet ingesloten KPN, Tele2 & T-mobile

Reputatie 7
Badge +28


Een onverwachte reactie van Samsung 

 

Er zijn twee promoties op de Samsung promotie website voor aankoop van de S23 series.

Tsjonge tsjonge. Wat dacht Samsung? Laten we er een puzzel van maken?  

Het is sowieso al een hele uitdaging met al die codes en bonnetjes die aangeleverd moeten worden…..

Hoi @dmkerkhof 
Een onverwachte reactie van Samsung , daar reken je niet op. Jullie hadden wel de gevraagde documenten verstrekt? Aankoopbewijs bij KPN en foto van de streepjescodes op de doos?

Er zijn twee promoties op de Samsung promotie website voor aankoop van de S23 series.
Niet per ongeluk de verkeerde registratie ingevuld?

*Niet ingesloten KPN, Tele2 & T-mobile

Bedankt voor de reactie. Dat is wat zeg, verschillende acties. Om het makkelijk te make . Alles goed aangeleverd iig. Ik kan niet terugkijken wel *actie* heb ingevuld. Dus zal het opnieuw proberen te registreren en dan de rechter versie die je aangeeft.

 

Groet

Reputatie 7
Badge +21

Tsjonge tsjonge. Wat dacht Samsung? Laten we er een puzzel van maken?  

Het is sowieso al een hele uitdaging met al die codes en bonnetjes die aangeleverd moeten worden…..

Die uitdaging valt wel mee. Een kwartiertje werk voor een cadeau van zo'n €200 is de moeite waard. Alleen een pdf van de factuur en een foto van de streepjescodes. 

Tsjonge tsjonge. Wat dacht Samsung? Laten we er een puzzel van maken?  

Het is sowieso al een hele uitdaging met al die codes en bonnetjes die aangeleverd moeten worden…..

Die uitdaging valt wel mee. Een kwartiertje werk voor een cadeau van zo'n €200 is de moeite waard. Alleen een pdf van de factuur en een foto van de streepjescodes. 

Ik heb het ingevuld. En hopelijk gaat deze actie wel geaccordeerd worden door Samsung 

 Bedankt nogmaals voor het bericht.

 

Groet Kerkhof 

Reputatie 7
Badge +21

Succes @dmkerkhof , laat de (hopelijk goede) uitkomst nog even horen.

Succes @dmkerkhof , laat de (hopelijk goede) uitkomst nog even horen.

ZAl ik doen

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @dmkerkhof , heb je het (hopelijk goede) bericht al ontvangen van Samsung ?

Ik wacht nog op de goedkeuring van de Deelname van Samsung. 

 

Groet

 

Diana

Reputatie 7
Badge +21

Ok, maar dus ook geen (snelle) afwijzing. Hopelijk nu snel een reactie 🤞

Nee nog geen * helaas* ontvangen gelukkig. Dus de hoop is groot:-)

 

Groet

Hoe lang gaat het duren dat die tablet binnen komt wacht al 10 weken

Wij hebben hem ook nog steeds niet. Maar ik verwacht hem wél snel.

 

Gisteren stond er bij aanschaf van de telefoon geschreven dat ik een Tablet zou ontvangen en dat de actie nog geldig was. en nu lees ik dat het voorbij is 

Reageer