Beantwoord

Adressen gewijzigd: voordelen vervallen?

  • 19 January 2023
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb de adressen gewijzigd van mijn abonnementen maar krijg nu een melding dat mijn voordeel verdwijnt. Het is een abonnement voor Internet en TV en twee abonnementen voor een 06.

 

Bij alle abonnementen staat het juiste factuuradres maar toch krijg ik een SMS dat KPN mijn voordelen stoppen. 

 

Met vriendelijke groet,

Thomas

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 January 2023, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @ThomasNap, welkom bij ons op het forum. Als alle adressen overeenkomen moet je de voordelen kunnen gebruiken inderdaad. Het kan zijn dat de adressen tijdens de wijziging even niet overeenkwamen en dat de check net toen is gedaan.

Als je kijkt op deze pagina, zie je dan dat de voordelen actief staan of kan je het aanmelden: Bekijk je voordelen? Als je de optie krijgt om je aan te melden, zou je dat dan kunnen doen?