Beantwoord

Andere voordelen voor oud Telfort klanten, waarom?

  • 23 February 2024
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 2

Ik snap niet zo goed waarom er voor de mensen die een aantal jaar terug gedwongen zijn meegenomen naar KPN nog steeds restricties gelden en dus anders behandeld worden. Uiteindelijk zijn we toch net zo goed ook klanten van KPN?

Ik zou ook graag willen weten wat je daar aan kunt veranderen en wat dat dan gaat kosten. Als ik wil overstappen ben ik namelijk ineens wel al een 'echte' KPN klant en worden alle voordelen (zowel actiekortingen als voordeel voor KPN klanten) mij voor het grootste deel niet gegunt, zowel bij Internet als bij mobiel. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 February 2024, 13:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het probleem? Wat wilt u maar krijgt u niet?

U bent gewoon KPN klant. U heeft een contract wat afgesloten is in de Telfort tijd. In dat contract staan bepaalde voorwaarden enzo. U word behandeld conform deze voorwaarden. Als het goed is. Toch?

Bepaalde acties gelden niet voor u. Die staan ook niet in uw contract. Die gelden alleen voor klanten die een nieuwer contract hebben.

Hetzelfde geldt voor "normale" KPN klanten met een oud contract. Die doen ook niet mee met sommige acties. Daarvoor geldt gewoon precies hetzelfde als voor u. Het heeft dus niets met "Telfort" te maken, maar met "oud contract".

Wilt u een nieuwer contract krijgen: gewoon verlengen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ruggiero ,

Je kunt overgaan op de KPN-voorwaarden door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Voor wat betreft jouw Mobiele abonnement : Dit kun je ook verlengen via Mijn KPN.

Je ziet dan meteen de huidige prijzen. 

En dan heb je ook voor jouw mobiele abonnement alle actuele voordelen. 

 

Reputatie 2

Die link lijdt alleen naar een eindeloos ladende pagina... 🫣

Reputatie 7
Badge +28

@Ruggiero

Probeer het nog eens. Bij mij werkt de link gewoon. 

(Eventueel eerst cookies en browsegeschiedenis wissen.)  

 

Reageer