Beantwoord

Betalen voor Pluspakket??

  • 10 April 2020
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Hi,

ik krijg net mijn factuur binnen en zie dat er betaald moet worden voor het Pluspakket. Vreemd want ik stelde nog de vraag of ik bij moest betalen. (Terug te beluisteren!) ik wilde Fox ruilen met Pluspakket maar dat hoefde dus jiet volgens KPN medewerker. Ik had recht op gratis pluspakket,.../

rekening is in mijn optiek te hoog en onjuist  

 

groet

cos

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 16 April 2020, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @serkei, welkom hier. 

Ik begrijp dat er gezegd was dat jouw Pluspakket gratis zou zijn. Dat ondanks dat je al Fox Sports hebt als onderdeel van CombiVoordeel? Dus het Pluspakket zou geen onderdeel van CombiVoordeel zijn dan toch?Ik wil graag eens meekijken hoe het precies zit voor jou. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi,

 

ik heb het aangepast, zou dus nu zichtbaar moeten zijn. 
 

groet

constantijn

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens. Ik heb dan ook even meegekeken. ik heb echter zo geen idee waar het gratis Pluspakket vandaan komt. Om deze gratis te maken had deze gewisseld moeten worden als onderdeel van Compleet. Dat kan via Mijn KPN. Ik heb in ieder geval de afgelopen maand van het Pluspakket voor je vergoed. Dat zul je volgende maand in mindering op jouw factuur zien. 

Maar de maand hier op, hoe dan verder? Jouw collega gaf telefonisch aan dat ik niets kon aanpassen via Mijn Kpn op dat moment. Ik wildendua fox wisselen met plus. Hoefde niet want ik had recht op beiden. 
 

wat wordt het nu dan? Ik ben even lost. 

Reputatie 7
Badge +20

Het is in ieder geval of Fox Sports of het Pluspakket. Je kan dit via Mijn KPN wijzigen. Voor het gemak heb ik dat vast voor je gedaan. Ik heb het Pluspakket voor je actief gezet.