Beantwoord

Combivoordeel - Entertainmentkorting staat plotseling verkeerd op de factuur

  • 4 August 2023
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Voor 1 jullie hadden we Combivoordeel - Entertainmentkorting van 5 euro. Per juli staat ineens Combivoordeel - Entertainmentkorting als een plus bedrag van 2,74?  Waar betaal ik voor met korting die opgeteld wordt? bijzondere logica welke ik niet kan herleiden naar iets extra’s waar ik gebruik van maak. Graag alternatief/mogelijkheid om van betalende korting (Combivoordeel - Entertainmentkorting) af te komen gezien we geen Netflix of andere streamings gebruiken.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 August 2023, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ingy63 

 

Waarschijnlijk komt dat omdat je ongeveer halverwege de factuurperiode geen entertainmentpakket meer had, de eerder toegekende korting van € 5 zal dan in verhouding worden verrekend in de maand erop, waarschijnlijk zal er ook een aftrek van de resterende periode van het entertainmentpakket op de factuur staan.
Dit zou je dan maar 1 keer moeten zien op een factuur, klopt dat of heb je dit al op 2 facturen na elkaar gehad?

Mocht je er niet uitkomen kan je dan een afbeelding van pagina 2 hier plaatsen (wel even persoonlijke informatie daaruit weghalen), dan kunnen we even meekijken met wat je precies op de factuur ziet.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ingy63 ,

Mogelijk heb je rond half juni jouw mobiele abonnement bij KPN opgezegd? 
 

Of iemand die op jouw adres woonde met zo’n abonnement is verhuisd? 
 

Je ontvangt het Combivoordeel namelijk alleen maar zolang er ook een mobiel abonnement loopt op jouw adres. 
 

Entertainmentkorting wordt verleend op een aanvullend pakket. Heb je geen enkel aanvullend pakket meer? Dan ook geen entertainmentkorting. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ingy63,

Waarschijnlijk komt dat omdat je ongeveer halverwege de factuurperiode geen recht meer op de entertainmentkorting had. De eerder toegekende korting van €5 zal dan in verhouding worden verrekend in de maand erop. 

Mocht je nog vragen hebben, vul dan jouw profiel in. Ik kan dan vervolgens jouw facturen bekijken met de ingevulde gegevens