Beantwoord

Combivoordeel krijg ik niet geactiveerd

  • 28 December 2023
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben net overgestapt van Simyo naar KPN mobiel en heb zojuist mijn adres gewijzigd naar het adres waar mijn moeder en ik wonen en wil nu Combivoordeel activeren. Ik heb hier hetzelfde adres gebruikt als die van mijn moeder (stond eerst het verkeerde adres, door Mobiel.NL niet juist doorgevoerd in de aanvraag). Wat moet ik nu doen om mijn Combivoordeel te krijgen ? Duurt het wellicht een paar dagen voordat alles doorgevoerd is ? Bij betalingsgegevens en persoonsgegevens staat alles nu goed, maar krijg dus combivoordeel niet geactiveerd.

icon

Beste antwoord door N.N. 28 December 2023, 17:50

Bekijk origineel

5 reacties

Kijk hier eens @Vincent Ruter 

 

Helaas, mijn antwoord staat hier niet tussen.😞

Dan morgen even bellen met 0800 0402, Facebooken of X’en @Vincent Ruter 

Naar wie moet ik vragen ? 

Naar wie moet ik vragen ? 

Spreek maar in ‘combivoordeel’ @Vincent Ruter 

Reageer