Beantwoord

Combivoordeel niet op factuur mobiel abonnement

  • 7 September 2023
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Badge

Dag,

Deze week kreeg ik de maandelijkse e-mail van KPN met de factuur van september. Afgelopen maand heb ik een kleine wijziging doorgevoerd in mijn abonnement, namelijk van onbeperkte mobiele data → 20GB) mobiele data.

Op de nieuwe factuur zie ik de volgende kortingen, maar dus zonder de Combikorting die ik normaal krijg en ook op de factuur van augustus stond:

Abonnement
Periode 01.09 - 30.09

  • KPN 20 GB en onbeperkt bellen/sms 30,00
    Korting zolang het abonnement loopt -2,50
  • 5G 2,50
    5G - Korting zolang het abonnement loopt -2,50
  • Gratis Onderling Bellen -
  • Online aankopen (Spotify) 9,99
    Totaalbedrag € 37,49

Bij mijn abonnementskosten op MijnKPN en “Voordelen per product” zie ik de Combikorting wél staan. Daar staan de volgende bedragen, die ik overigens ook zo zag toen ik de wijziging in mobiele data doorvoerde:

  • KPN 20 GB en onbeperkt bellen/sms € 27,50 (was € 30,00)
    bundel geldt in NL en EU
    korting zolang het abonnement loopt
  • Korting -€ 5,00
    Gratis Onderling Bellen
    Combivoordeel - Korting op Mobiel
    Totaalbedrag 22,50
    Totaalbedrag incl Spotify: 22,50 + 9,99 = 32,49

De factuur lijkt dus 5 euro te hoog te zijn. En de inflatiecorrectie komt er volgende maand pas bovenop.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? De kortingen staan zo te zien aan, kan er zelf ook geen korting aan toevoegen via de korting check.

icon

Beste antwoord door ikheetjeff 8 September 2023, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

@DanielGe97 Staat in de factuur ook niet onderaan nog die 5 euro korting verrekend? Denk dat je dan het beste kan bellen met de klantenservice via 0800-0402: die kunnen zo zien of alles nog goed staat.

En als je het via hier doet, raad ik je aan je forumprofiel in te vullen met je persoonlijke gegevens, zodat een moderator meteen mee kan kijken indien nodig.

Badge

Klantenservice heeft mij zojuist geholpen. Dank @ikheetjeff!

@DanielGe97

ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb ook klantenservice gebeld omdat mijn combi-korting is verdwenen na een mobiele data aanpassing. Ze zei dat ik de volgende factuur in oktober moet afwachten. Als het dan nog fout is moet ik terugbellen.

Hoe ben jij geholpen ? Heeft klantenservice voor jou wel iets aangepast?

Dank je.

 

Badge

@DanielGe97

ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb ook klantenservice gebeld omdat mijn combi-korting is verdwenen na een mobiele data aanpassing. Ze zei dat ik de volgende factuur in oktober moet afwachten. Als het dan nog fout is moet ik terugbellen.

Hoe ben jij geholpen ? Heeft klantenservice voor jou wel iets aangepast?

Dank je.

 

De medewerker controleerde mijn adresgegevens, deze stonden in het systeem blijkbaar niet helemaal goed meer na mijn aanpassing. Begreep dat het ergens mis ging in de aanmelding van het abonnement op mijn adres.

Na de check gaf de medewerker aan dat de combikorting ook weer aan staat. In oktober verrekent KPN de te veel betaalde € 5,00 van september. Van de verrekening heb ik per mail een bevestiging gekregen. Dus ik wacht de volgende factuur even af.

@DanielGe97, hartelijk dank voor je antwoord.

Bij jou lijkt het nu wel goed te gaan. Ik wacht nog even af. Gezien eerdere ervaringen met administratieve wijzigingen ben ik er niet helemaal gerust op maar wie weet verrast KPN me. 
Fijn weekend!