Beantwoord

Combivoordeel nooit gekregen

  • 22 July 2023
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedemiddag,

Via mediamarkt heb ik een abonnement ‘mobiel unlimited’ voor 2 jaar bij jullie afgesloten. Dit heb ik gedaan, zodat ik voordeel op mijn abonnement zou krijgen, namelijk €7,50 korting. Mijn vader heeft al internet & tv en mobiel op hetzelfde adres als ik mijn abonnement heb ingeschreven.

Nu zag ik vandaag dat vanaf november (toen het abonnement inging) nooit deze korting heb ontvangen. Hier ben ik toen vandaag achter gekomen, omdat ik vond dat mijn abonnementskosten toch wel erg hoog waren, terwijl ik voordeel krijg. Ik heb hiervoor gebeld met KPN en zij hebben het nu ‘gekoppeld’, dus moet het bij het volgende factuur goed gaan. Maar op jullie site (https://www.kpn.com/combivoordeel.htm) staat dat dit automatisch aan elkaar gekoppeld hoort te worden als het op hetzelfde adres ingeschreven staat.

Is het mogelijk om met terugwerkende kracht deze combikorting terug te krijgen, aangezien het volgens jullie site automatisch gekoppeld hoort te worden.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Demi Mondriaan

Ik heb een afbeelding toegevoegd, met de pagina van jullie site.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 27 July 2023, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

In dat antwoord op de website staat wel een belangrijke toevoeging.

→ De voordelen worden automatisch toegekend als je in je bestelling hebt aangegeven dat je al meerdere abonnementen hebt bij KPN.

Ik weet niet of dat bij bestellen via Mediamarkt goed doorkomt. Je had hier echter ook al een half jaar geleden achter kunnen komen 🤔 .

Voor zover ik weet wordt het niet met terugwerkende kracht toegepast. Zie bijvoorbeeld → dit topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Demi Mondriaan, leuk dat je voor KPN Mobiel hebt gekozen!

Over het algemeen wordt Combivoordeel automatisch toegepast, mits je dit goed aangegeven hebt bij het bestellen. Maar het komt wel eens voor dat dit niet automatisch gaat. Het is aan jou om te controleren of je Combivoordeel ook daadwerkelijk ontvangt.

Omdat dit een stukje eigen verantwoordelijkheid voor dit extraatje is, wordt de gemiste Combivoordeel korting niet met terugwerkende kracht verrekend. Het wordt alleen op de volgende factuur met terugwerkende kracht berekend vanaf het moment dat Combivoordeel actief is. Dat zal in jouw geval vanaf 22 juli zijn.

Wel bijzonder, want heb ook een medewerker aan de telefoon gesproken en die heeft het wel met terugwerkende kracht voor mij kunnen regelen.. waarom hanteert u dat niet?

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval heeft de medewerker van de telefonische klantenservice een uitzondering voor jou gemaakt. In de regel wordt Combivoordeel niet met terugwerkende kracht verrekend.