Beantwoord

combivoordeel weg ondanks doorgeven adreswijziging

  • 5 April 2021
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Beste KPN,

Ik had op 8 maart een mail ontvangen dat mijn combivoordeel zou stoppen. Dit omdat mijn adresgegevens voor Mobiel en Thuis niet meer overeen zouden komen. Nu had ik inderdaad alleen het adres voor Thuis gewijzigd nav een verhuizing.

Ik heb hierop meteen via de kpn app mijn adresgegevens voor Mobiel aangepast.

Alleen ik zie nu dat op de laatste factuur, dat toch mijn combivoordeel van 5 euro weg is en ik zelfs wat terug moest betalen.

Zou er gecontroleerd kunnen worden of mijn adresgegevens nu kloppen? Volgens de app en de website van Mijn KPN wel.

Alvast bedankt.

Groeten,

Jasper

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 April 2021, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jasper12345 ,

Vraag het voordeel anders opnieuw aan. 
 

Voor het (opnieuw) aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Beste Noordzee,

Bedankt voor je reactie.

Als ik via je link mijn adresgegevens + 06 nummer invul, zie ik dit (06 nummer met rood gemarkeerd):

 

Er lijkt geen combivoordeel voor Thuis bij te zitten.

 

Gr,

Jasper

Reputatie 7
Badge +28

@Jasper12345 

Bij KPN Thuis staat al een V voor. Dus die keuze is bekend. Maar je krijgt pas (weer) de KPN Compleet-voordelen als je ook jouw mobiele nummer hebt aangemeld. 

Gewoon je aanmelding compleet maken. Hou wel rekening met enkele werkdagen voordat KPN het administratief heeft afgerond. 

 

Hoi Noordzee,

Een gratis zenderpakket heb ik niet zoveel aan, ik heb geen tv abonnement, alleen internet. Daarom had ik destijds (toen het nog telfort was) voor 5 euro korting gekozen. Ik heb zelf nooit voor het zenderpakket gekozen.

Ik heb de aanmelding voor mobiel afgerond. We gaan het zien..

Gr,

Jasper

Reputatie 7
Badge +28

OK @Jasper12345 ,

Op internet krijg je geen korting. (Ik heb zelf overigens ook geen TV bij KPN maar alleen internet.) 

Maar goed, op je mobiele abonnement krijg je wel een korting. Toch weer mooi meegenomen….   

Hoi @Noordzee ,

Dat lijkt me toch iets te kort door de bocht. Ik heb al jarenlang Combivoordeel waaronder de 5 euro korting op het Thuisabonnement (alleen internet), eerst bij Telfort en nu ook al bijna 2 jaar bij KPN.

Dat het nu alleen vanwege een adreswijziging verdwijnt, lijkt me een beetje vreemd.

Denk je dat het de moeite waard is om hierover contact op te nemen met de klantenservice van KPN?

 

Reputatie 7
Badge +28

OK, dat kan. Voordelen die je bij Telfort had, die blijven voor jou bij KPN van toepassing zolang je niets wijzigt aan jouw abonnement.

 

Je kunt het even afwachten wat deze aanmelding voor Combikorting voor effect heeft . 

Vertrouw je het niet?

Dan kan je uiteraard ook bellen met 0800-0402. Dan wordt het wellicht meteen voor jou in orde gemaakt.  

Hoi Noordzee,
Dat zal ik doen. Bedankt voor je hulp in ieder geval. Fijne tweede paasdag nog!

 

gr,
Jasper

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan Jasper, 

Vrolijk Pasen! Â