Vraag

Dubbele data weg, volgens de klantenservice wel recht op

  • 29 March 2021
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Badge

waar is mijn dubbele data? ik heb hier al vanuit het buitenland telefonisch kontakt gehad met met de klantenservice die mij verzekerde dat ik gewoon recht heb op de dubbele data.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@gideon-plusfour Welkom op het forum 

Ik begrijp dat je een abonnement bij ons hebt waarbij je dubbele data ontvangt maar dat je dit nu niet meer ziet. Is er wellicht iets verandert in je situatie? Is je mobiele nummer verhuist naar een nieuw adres, en je internet en televisie bijvoorbeeld niet? 

Of ben je met je vaste diensten overgestapt naar een andere provider? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en controleren hoe dit zit! 

Badge

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld  Ik heb bij 20********** de data verhoogd en het aantal bel minuten verlaagd Ik ben op dit moment in het buitenland dus ik had meer data nodig vandaar dat ik het verhoogd heb. Ik heb ook al een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice die zijden dat er iets fout gegaan was en dat ik gewoonrecht heb op dubbele data. Verder kan ik nog melden dat mijn abonnement niet is aangepast in de app er staat nog dat ik 2000 mb data heb en onbeperkt bellen ik heb 2 schermfoto's toegevoegd.

Groetjes

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +15

@gideon-plusfour Bedankt voor de aanvullende gegevens. Klopt het dat beide abonnementen ondertussen aangepast zijn?