Beantwoord

ESPN ineens niet meer te zien

  • 9 December 2021
  • 30 reacties
  • 832 keer bekeken

Reputatie 2

wij hebben altijd de zenders van ESPN kunnen ontvangen, nu opeens niet meer….….er is niets veranderd aan ons pakket. hoe kan dit? wat is er gebeurd?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Hanna_ 13 December 2021, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @takkies14, welkom. 

Wat vervelend dat de zenders ineens zijn verdwenen. Controleer eerst of jij ESPN nog wel in jouw pakket ziet staan in MijnKPN. Zie je het pakket er nog wel bij staan, controleer dan de verborgen zenders. Als de zenders ook daar niet te vinden zijn, geef de tv-ontvanger dan een software reset. Mocht dit allemaal niet werken, dan hoor ik het graag. Dan denken we namelijk graag verder met je mee om dit probleem op te lossen. 

Reputatie 2

o, dat ga ik proberen, ik hoop dat het de oplossing is.

we hebben wel een “alles-in-1-standaard” abonnement.

en er is iets veranderd (wat ik niet helemaal snap) 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @takkies14 ,

Je krijgt met jouw abonnement alleen gratis ESPN als je op hetzelfde adres ook een mobiel abonnement van KPN geregistreerd hebt staan. Is daar onlangs iets aan gewijzigd? Dan maar even opnieuw koppelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 2

wij hebben de vaste telefoon, mijn mobiele telefoon, de tv en de 2 computers bij de KPN in een “alles-in-1-standaard” abonnement en daarin is niets veranderd, zo zie ik alles ook staan in “mijnKPN”.

wij hebben wel een mail gekregen op 7/12 met de mededeling dat we maar 1 product hebben en dat daarom de ESPN is verwijderd. dat vonden wij een rare mail, een “fake mail” en hebben die mail gelijk verwijderd.

ik heb de TVontvanger een “software reset” gegeven, maar dat heeft NIETS geholpen !

ik denk dat het iets met die mail te maken heeft, maar we hebben alle producten bij jullie in het systeem staan. moeten we soms over zetten naar KPN compleet?

Reputatie 7
Badge +28

Heb je deze link geprobeerd? 

 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Bel anders morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

 

Reputatie 2

ik ga morgen wel bellen, want ik heb geen nieuw product aan te melden

bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @takkies14

Duidelijke uitleg, ik ben bang dat jouw KPN compleet per ongeluk is ontkoppeld. Bij KPN compleet is het ESPN pakket gratis, maar verdwijnt deze wanneer er geen mobiel abonnement meer aan gelinkt is aan jouw thuis alles-in-één. Een belletje met de klantenservice lost dit inderdaad op. 

wij hebben de vaste telefoon, mijn mobiele telefoon, de tv en de 2 computers bij de KPN in een “alles-in-1-standaard” abonnement en daarin is niets veranderd, zo zie ik alles ook staan in “mijnKPN”.

wij hebben wel een mail gekregen op 7/12 met de mededeling dat we maar 1 product hebben en dat daarom de ESPN is verwijderd. dat vonden wij een rare mail, een “fake mail” en hebben die mail gelijk verwijderd.

ik heb de TVontvanger een “software reset” gegeven, maar dat heeft NIETS geholpen !

ik denk dat het iets met die mail te maken heeft, maar we hebben alle producten bij jullie in het systeem staan. moeten we soms over zetten naar KPN compleet?

Bel anders morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

 

Reputatie 2

ik heb zojuist gebeld…. ik moet mijn mobiel opnieuw koppelen, die was “opeens” ontkoppeld.

ik denk dat ik weet hoe het komt: ik ben geen beller en ik gebruik mijn mobiel zelden om te bellen, wel om foto’s te maken en te appen en andere dingen op internet….ik denk dat dit het probleem was en misschien nog wel is en dat over een tijdje mijn mobiel weer wordt “ontkoppeld” omdat ik geen bel-minuten gebruik.

over 2 uur moet ik het ESPN pakket weer “instellen”

ik weet alleen nog niet hoe dat moet…... 

 

Reputatie 7
Badge +28

Gewoon je ontvanger aan doen en bv naar ESPN 2 zappen. Waarschijnlijk heb je dan gewoon weer beeld.    

Reputatie 2

wat een gedoe allemaal. 

en het is niet eens voor mezelf, want ik hou niet eens van voetbal

dit doe ik allemaal voor mijn lieve man…….:smirk:

Reputatie 7
Badge +28

dit doe ik allemaal voor mijn lieve man…….:smirk:

:joy::joy::joy:

Reputatie 2

het is nu 2 uur verder, maar nee hoor, ESPN is niet te zien, de zenders 221, 222, 223,224 staan er bij ons niet tussen, ik ben er helemaal klaar mee…..

mijn mobiel is opnieuw gekoppeld, maar dat heeft NIET geholpen :rage: bah

Reputatie 7
Badge +28

Staan de zenders niet tussen de verborgen zenders? Dat is een instelling in jouw menu. 

Reputatie 2

nee !!  ik zag wel in “mijnkpn” dat ik mijn mobiel abonnement had moeten verlengen per 21-05-2021

nooit geweten, ik kijk nooit in “mijnkpn” ik wist niet dat ik een tijdelijk abonnement had, het is ook mijn eerste mobiel :grin:

dat zou misschien  de ellende hebben veroorzaakt,dus ik heb geprobeerd dat alsnog te doen, maar dat lukt niet

Reputatie 2

de kosten voor mijn mobiel worden wel iedere maand geïncasseerd, dus dan denk je er verder niet over na

Is nu niet het pluspakket geactiveerd als Compleet voordeel. Dat is de standaard namelijk. Heb je nu 36 Eurosport 2 dan is dat het geval. Dan kun je naar ESPN wisselen via http://kpn.com/wissel .

 

Heb je geen belminuten in je mobiele abonnement? Zo lang die nog niet gebruikt zijn is het heul véél goedkoper om met de mobiel te bellen. En is het relatief behoorlijk duur om Belonbeperkt op het vaste nummer te hebben.

 

 dat ik mijn mobiel abonnement had moeten verlengen per 21-05-2021

nooit geweten, ik kijk nooit in “mijnkpn” ik wist niet dat ik een tijdelijk abonnement had, het is ook mijn eerste mobiel

Een abonnement heeft een minimum looptijd. Als jij niks doet loopt het door totdat je zelf het beëindigd. Of een nieuw abo neemt wat verlengen wordt genoemd.

Mijn vorige abo heeft 8½ jaar gelopen. Die daarvoor bijna 4 jaar.

Reputatie 2

nee 36 heb ik ook niet !

en in mijnkpn staat : type abonnement   “Alles-in-1 Standaard”

maar ik heb het helemaal gehad, dan maar geen ESPN hoor

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @takkies14,

Om even een misconceptie uit de lucht te helpen: we ontkoppelen geen mobiele abonnementen als deze niet gebruikt worden en je hoeft je abonnement ook niet te verlengen om de compleet korting te behouden. Ik denk dat het hier gaat om een technisch mankement, zie jij in MijnKPN nu het pluspakket wel aan staan? Dan zijn jouw zender pakketen misschien omgewisseld na het opnieuw koppelen. 

Reputatie 2

nee er is niets veranderd, dit zie ik staan:

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @takkies14, bedankt voor het screenshot. 

Ik duik graag voor je in de systemen. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer en mij een seintje willen geven wanneer jij dit hebt gedaan? 

Reputatie 2

o, dat zou fijn zijn, ik heb mijn profiel verder ingevuld

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @takkies14

Ik zie dat de KPN compleet koppeling is verdwenen, ik heb deze opnieuw aangevraagd voor jou. Je zou binnen een paar dagen een mail bevestiging hiervan moeten ontvangen en in jouw MijnKPN of ESPN of het pluspakket moeten zien verschijnen. Zou je dit voor mij in de gaten willen houden? Als je het pluspakket ziet verschijnen kunnen we deze uiteraard omwisselen voor ESPN. Mocht dit niet lukken dan moet ik dit doorzetten naar de backoffice want dan gaat er in het systeem iets mis met de registratie. 

Reputatie 2

ik ben hééél benieuwd, ik hou het in de gaten en zal het resultaat hier melden.

alvast bedankt

Reputatie 2

ik heb géén mail gekregen !!!!  maar ik kijk zojuist even bij de instellingen op mijn TV en daar zie ik dat het pluspakket er nu bij staan…...kunnen jullie het nu omzetten naar het ESPN pakket of moet ik nu iets gaan doen?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @takkies14

Als het goed is kan je via MijnKPN de pakketen omwisselen. Mocht dat niet lukken, dan ga ik dat voor je in orde maken.