Beantwoord

Factuur overzetten Telfort naar KPN verkeerd gegaan?

  • 16 April 2020
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemorgen, mijn factuur is niet juist. Jammer dat je op geen enkele manier dan digitaal even een medewerker kunt spreken nu.

 

Bij Telfort nooit issues gehad en nu bij overstap naar KPN is de factuur “ineens” 5 keer hoger?

 

jullie zullen het eens zijn dat hier iets niet goed gaat.

 

ik had altijd 300 minuut bellen dankzij de verdubbeling ivm afname alle producten (tv, thuis telefonie, internet, mobiel)  nu staat deze ineens op 150 minuut. Ik wil deze factuur gecorrigeerd hebben en een nwe ontvangen.


Uit het verleden niet al te beste ervaringen met KPN en voor mij nu reden om direct vertrek te overwegen, hoe spijtig ook. Bij Telfort (weliswaar Kpn onderdeel) kon je tenminste normaal een gesprek voeren met iemand.

 

ik ben bereikbaar tot 11:30u op mijn mobiel en anders na 15:00u weer

 

ik wens u in elk geval een fijne dag

 

Jarno

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 April 2020, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jarno Volmer, welkom hier. 

Je geeft aan jouw verdubbeling van minuten te missen, hierdoor heb je steeds een hogere factuur omdat je buiten jouw bundel belt. Dat is niet fijn. Nu wil ik graag eens meekijken hoe het ervoor staat met jouw aansluiting. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee hoe het ervoor staat. 

Done

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik zie echter dat je inmiddels verlengt hebt naar een nieuw abonnement met onbeperkt bellen. Kun je de minuten niet meer opmaken. 

Ik heb nog even meegekeken naar de hoogte van de laatste factuur. Deze is zo hoog omdat je veel meer hebt gebeld dan je minuten had. Meer kan ik er niet van maken.

Ja Bart,

deels klopt je verhaal.

echter wat ik mis is de verdubbeling van mijn oude bundel. Er staat ineens 150 minuut ipv 300 (scheelt al behoorlijk)

Daarnaast is de korting niet verrekend van het hebben van alle diensten in een totaalpakket.

dit bedoel ik met overstap die niet goed gaat

het verlengen vh contract was bewust want meer mb en onbeperkt bellen sms dan in oude abonnement voor minder geld, daar hoor je mij dus niet klagen

 

ik kreeg ook via iemand anders van kpn een headsup, het overstapteam Telfort gaat kijken wat er verkeerd is gegaan. Een zorgenpuntje van mij is bv mijn volwassen zoon die bericht krijgt van kpn over mijn abonnement. Wel grappig maar niet helemaal de bedoeling.

Fijne avond verder,

jarno

Reputatie 7
Badge +20

Dat scheelt inderdaad. Meer voor minder is altijd goed. Dus dat is fijn. Nu begrijp ik ieder geval dat het al verder uitgezocht wordt. 

En jouw zoon kreeg melding> Staat zijn mail ofzo dan onder jouw aansluiting? Heb je dat nagekeken in Mijn KPN?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat alles nu duidelijk is aangezien ik geen reactie meer hebt gehad.