Beantwoord

Foutmelding bij het wisselen van gratis zenderpakket: "Helaas, het is niet gelukt om een order te plaatsen. " (STB-wg-14)

  • 28 August 2022
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb ook een probleem bij het omwisselen van plus naar ESPN in KPN Compleet via tv menu.

Hier krijg ik de melding "uw order wordt verwerkt" daarna  "Helaas, het is niet gelukt om een order te plaatsen. " (STB-wg-14)


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Michiel1 30 August 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Vandaag weer geprobeerd en ik kon via het tv menu nu wel mijn keuze omschakelen. 

Reputatie 7
Badge +19

Vandaag weer geprobeerd en ik kon via het tv menu nu wel mijn keuze omschakelen. 

Hoi @Michiel1, goed om te horen dat je 't later opnieuw geprobeerd hebt, en het wisselen van je zenderpakket is gelukt! Dankjewel voor de terugkoppeling.