Beantwoord

Geen 7,50 euro Hussel korting gekregen

  • 15 April 2020
  • 10 reacties
  • 539 keer bekeken

Op 25 maart hussel mobiel bellen unlimited en internet unlimited afgesloten. We hebben al telfort internet thuis op ons adres, dus volgens  website 7.50 per maand korting. Extra nog gebeld en medewerker van KPN heeft gezegd dat de korting geld. Heb na afskuiten ook  mail ontvangen, zie onder.

Nu kwam de factuur en geen 7.50 korting en dus gebeld naar KPN. De medewerker vertelde dat IK nu met telfort moet gaan bellen om het thuisabo om te zetten. SORRY zei ik maar ik heb dit och met KPN afgesloten waarom zou ik dit moeten regelen? Kortom VREEMDE GANG VAN ZAKEN, iets aanbieden en dan de klant zaken laten regelen? HIER KLOPT IETS NIET. Wie weet meer?

Besteldatum: 25 Mar 2020

Besteloverzicht

Mobiel
Hussel onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms 1 jaar Looptijd: 12 maanden €46.00  
Korting gehele looptijd 10.00 36.00
+ KPN (3in1) Postpaid NFC SIM-kaart Prive   €0.00
+ Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)   €-7.50
Totaal per maand   € 28.50
Aansluitkosten (via factuur)   €25.00
Totaal eenmalig   €25.00
Totaal prijsoverzicht Internet en Mobiel
Totaal gedurende actieperiode   €28.50
icon

Beste antwoord door Natasja 21 April 2020, 14:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jandemna 

Heb je je na het afsluiten van het abonnement wel aangemeld voor Telfort Compleet? 

Je kunt hiervoor terecht op de aanmeldingspagina voor Telfort Compleet!

 

Bedankt @Noordzee

Heb het ingevuld en verstuurd en neem aan dat bij volgende rekening de korting er af gaat.

Vreemd dat die medewerkers van KPN mij niet wijzen op die link, niet bij aanmelding en ook niet bij navraag. Valt nog wat te verbeteren…..

Reputatie 6
Badge +9

Dag @jandemna. Bedankt voor je bericht. De korting die ik zie in het overzicht, is Hussel Mobiel korting van € 7,50. Voor deze korting kom je in aanmerking als je een Hussel Mobiel abonnement hebt van 20 GB of onbeperkt data en dit combineert met een abonnement voor Thuis. Ook de abonnementsprijs van € 36,- voor onbeperkt data en bellen is de prijs met Husselkorting. 

Je hebt geen KPN Thuis, begrijp ik, maar Telfort Thuis. Klopt dat? Bij het combineren van een Telfort en KPN abonnement heb je recht op Telfort Compleet. Met Telfort Thuis en KPN Mobiel ontvang je dubbele data/minuten en € 5,- korting op je mobiele abonnement. Je kunt je daar inderdaad voor aanmelden via de pagina die @Noordzee doorgeeft. 

Ik wil graag nog even voor je uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Zonder gegevens blijft dat een aanname. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.

Bedankt @Natasja.

Op thuisadres is Telfort internet.

Profiel heb ik aangevuld

Reputatie 6
Badge +9

Dag @jandemna. Ik heb een en ander voor je uitgezocht en ik moet even een aantal zaken ophelderen. Voor mij was er namelijk ook nog wat verwarring.

Als je een KPN abonnement hebt van vóór 8 oktober 2019, en je had al Telfort Combivoordeel, dan kom je in aanmerking voor Telfort Compleet. Als je dan Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, ontvang je op je mobiele abonnement € 5,- korting en dubbele data/minuten. 

Echter, als je ná 8 oktober 2019 een KPN abonnement hebt besteld en dit combineert met een Telfort abonnement, dan heb je recht op Hussel-korting en behoud je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement(en). Als je Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, blijft je gratis zenderpakket van Telfort Thuis actief en krijg je € 7,50 korting op KPN Mobiel. Dit laatste geldt dus voor jou. :slight_smile:

Op onze website wordt overzichtelijk weergegeven op welke voordelen je recht hebt als je Telfort en KPN combineert. In beide gevallen meld je je via het formulier. Zodra je je hebt aangemeld, gaat je voordeel in op de eerste dag van de volgende maand.

Dank je voor het uitzoeken @Natasja. Ja is geen makkelijk verhaal. Conclusie is dus dat ik de € 7.50 bij de volgende rekeningen krijg:grinning: . Bij de laatste rekening dan helaas de korting gemist omdat ik niet wist dat je ook Telfort en KPN combineert. formulier moest invullen. Dat werd bij de telefonische aanmelding helaas niet vermeld.:rolling_eyes: Ook niet in de bevestigingsmail, zie mijn eerste post.:rolling_eyes:

Reputatie 6
Badge +9

Geen enkel probleem. En dat klopt. Het werd voor mij ook ietwat onoverzichtelijk. :sweat_smile: Maar ik hoop dat het nu duidelijk is hoe de vork in de steel zit. Laat het gerust weten als dat niet zo is. Wat de korting betreft: het is natuurlijk flauw dat je die nu bent misgelopen op je eerste factuur. Ik wil die € 7,50 alsnog graag voor je verrekenen met de eerstvolgende factuur. Zou je daarvoor nog wel je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan je profiel willen toevoegen? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @jandemna. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga ervan uit dat je vraag zo is beantwoord, maar ik vermoed dat je graag de misgelopen korting alsnog ontvangt. Zou je je profiel daarvoor aan willen vullen? :slight_smile:

@Natasja . Had even wat gemist:sleeping: .  06 en IBAN end digits bij opmerkingen gezet. Hoop dat dat de juiste plek is en het goed komt:grinning:

 

Reputatie 6
Badge +9

Yes! Ik heb de vergoeding doorgevoerd, zodat je alsnog de misgelopen korting van € 7,50 ontvangt op je eerstvolgende factuur. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer