Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelGeen dubbele data
Mijn dochter heeft geen dubbele data gekregen. wij hebben wel kpn compleet.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.
Heb je haar nummer al aangemeld bij KPN Compleet?
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm
Ja, ik denk dat ik maar naar de kpn winkel ga om het te regelen.
Hoe lang geleden heb je het nummer aangemeld?
(bron)
Wanneer gaan mijn KPN Compleet voordelen in?
Als je je hebt aangemeld voor KPN Compleet met een nieuw product, dan gaan de voordelen binnen 2 werkdagen in nadat het Thuis product of je Mobiel abonnement is geactiveerd. Ook hierover krijg je een sms of een e-mail.(bron)
Hoi @Hdeklerk . Welkom op het forum!
Ik lees dat je van plan bent om dit in de winkel te bespreken. Laat je weten of dat lukt? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten!
Ik lees dat je van plan bent om dit in de winkel te bespreken. Laat je weten of dat lukt? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.