Beantwoord

Geen gratis ESPN meer na verhuizen en afsluiten nieuw mobiel abonnement

  • 2 July 2023
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik had combinatie internet met mobiel en kreeg toen ESPN gratis. Omdat dat nummer voor mijn zoon was heb ik het over moeten zetten omdat hij uit huis ging toen heb ik direct voor mijn dochter een nieuw tel obbo afgesloten en nu moet ik voor ESN betalen? Dat hoort volgens mij niet!! Ik heb internet met telefonie. En dan zie ik dat KPN nu een actie heeft internet + telefonie nu regelen en dan heb je ESPN gratis. Moet ik nu eerst alles opzeggen en dan opnieuw aanmelden of regelt KPN dit gewoon?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 July 2023, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Is je vaste abonnement nog steeds een (oud) Alles in 1 abonnement? Want alleen daarin kan je ESPN 221 T/M 224 gratis krijgen.

Heb je nu misschien trouwens het pluspakket gratis (dan heb je oa Eurosport 2 op 36)

Dan kan je via deze pagina het gratis pluspakket wisselen naar het gratis ESPN pakket. Al zijn er momenteel geen live uitzendingen want het voetbal heeft zomerstop.

http://kpn.com/wissel 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @UB Dreammachine verslaafde ,

KPN heeft regelmatig allerlei acties en nu op dit moment kun je (waarschijnlijk tijdelijk) inderdaad kiezen voor een gratis ESPN-pakket. 
 

Normaal gesproken is het ESPN-pakket niet gratis (al jaren niet meer.) 

(Met de KPN-Compleetabonnementen van voor 2 september 2019 had je die keuze wel.) 

 

Je kunt nu niet ineens switchen naar het voordeel van de huidige actie.  

Het is niet anders, op andere momenten heb je weer andere acties. 

 

Hier lees je regels van het huidige systeem (Combivoordeel), maar dan zonder de tijdelijk acties:

 

 

@PeterG

 

Hier staat de tijdelijke actie: 

https://www.kpn.com

Combineer jouw Internet met Mobiel en krijg korting

  • Elke maand tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Pluspakket of ESPN Compleet
  • Beste mobiele netwerk van Nederland


 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @UB Dreammachine verslaafde, ik wil je aanraden alle abonnementen even weer aan te melden voor voordeel. Ik zie nu namelijk geen mobiel abonnement gekoppeld aan een thuis abonnement.