Hallo, hier ook hetzelfde probleem. De husselkorting zie ik nergens terug in mijnkpn. kun je het voor ons ook in orde maken?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelHallo, hier ook hetzelfde probleem. De husselkorting zie ik nergens terug in mijnkpn. kun je het voor ons ook in orde maken?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelGoedemiddag
Hoi Jeroen, heel fijn. Ik heb het profiel ingevuld. Bedankt alvast!
Op het adres dat je in jouw profiel hebt ingevuld, was nog 1 nummer verstoken van de Husselkorting, dat is nu ook daarvoor aangemeld.Â
Oh dat is fijn, wat moet ik nu nog doen om het te activeren? Ik zie het nog niet terug onder >Producten >bekijk uw voordelen. Het extra nummer ook niet trouwens.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.