Beantwoord

Geen voordeel met meerdere producten

  • 24 April 2020
  • 13 reacties
  • 259 keer bekeken

Sinds 2017 beschik ik al over internet en tv van kpn. Nu heb ik in september 2019 een mobiel abbonement bij kpn afgesloten. Tijdens het aanschaffen stond er duidelijk dat ik recht had op dubbele data, 5 euro korting en een extra zender pakket. Tot op heden zijn deze voordelen nog steeds niet actief. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 April 2020, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Heeft u zich wel aangemeld voor kpn compleet.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Arjan Smekens ,

Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 
 

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Zo te lezen was jij nog net op tijd om in aanmerking te komen voor KPN Compleet. Vanaf 8 oktober 2019 kan je alleen nog KPN Hussel abonnementen afsluiten. 

Zoals ik het nu zie zijn mijn producten wel gekoppeld, ik zie thuis en mobiel staan.

Reputatie 7
Badge +28

OK,
En heb je de aanmelding voor KPN Compleet nu ingediend? 

Als ik mezelf aan wil melden krijg ik de melding dat het aanmelden (nog) niet is gelukt en krijg ik het scherm met de redenen waarom het niet is gelukt. Als ik nu bij mijn producten krijg zie ik het kopje voordelen. Hier staat nu alleen mijn mobiel abbonement.

Reputatie 7
Badge +28

Dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de aanmelding voor KPN Compleet ook voor jou in orde maken. 
 

Het kan hier ook op het forum geregeld  worden. Vul dan jouw volledige forumprofiel. Laat je even weten wat jouw voorkeur heeft? 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arjan, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

Dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de aanmelding voor KPN Compleet ook voor jou in orde maken. 
 

Het kan hier ook op het forum geregeld  worden. Vul dan jouw volledige forumprofiel. Laat je even weten wat jouw voorkeur heeft? 

@Arjan Smekens 

Is het inmiddels telefonisch geregeld? 

Bedankt voor de hulp. Ik probeer zsm de gegevens op mijn profiel in te vullen. Als ik dat heb gedaan geef ik een seintje!

Reputatie 7
Badge +28

@Arjan Smekens 

Noordzee schreef:

Dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de aanmelding voor KPN Compleet ook voor jou in orde maken. 
 

Het kan hier ook op het forum geregeld  worden. Vul dan jouw volledige forumprofiel. Laat je even weten wat jouw voorkeur heeft? 

@Arjan Smekens

Is het inmiddels telefonisch geregeld? 

Reputatie 7
Badge +24

@Arjan Smekens ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

ik heb nu mijn profiel zo ver mogelijk aangevuld met informatie. hopelijk kun je er wat mee. Mvg

Reputatie 7
Badge +24

Top, ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling om je mobiel te koppelen aan het vaste pakket thuis. Doorgaans is dit binnen 3 werkdagen rond, nog even geduld dus. :relaxed: