Vraag

Gegevens van mijn ex staan nog in MijnKPN

  • 26 May 2023
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

In mijn kpn zie ik bij mijn voordelen nog het telefoonnummer van mijn ex en zijn nieuwe adresgegevens staan. Kan ik die uit mijn voordelen verwijderen?

Zo ja, hoe dan?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Sabrientje en welkom hier op ons forum :)

Zou je dit topic eens willen openen en kijken of de stappen die hier worden uitgelegd voor jou ook werken? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat me dit dan even weten!

Hallo @JanZ_ 

Helaas werkt dat niet. 

Het gaat echt om de voordelen die in mijn kpn staan, en die kan ik niet verwijderen. Daar staat niet mijn tv abonnement tussen maar die van mijn ex evenals zijn telefoonnummer. 

Ik wil daar graag alleen mijn eigen abonnementen voor tv, internet en mobiel hebben staan. En uiteraard het abonnement van mijn zoon. Maar met mijn ex heb ik niks meer te maken, dus hoef ik ook niet zijn gegevens te zien. Rechtsboven staat zijn adres en niet de mijne, terwijl hij destijds onder mijn abonnement stond. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Het emailadres wat u gebruikt om in te loggen op MijnKPN, is dat uw eigen emailadres? Heeft uw ex daar 200 % zeker geen toegang toe? Wachtwoord al veranderd? 

Eigenlijk zou u het beste gewoon een ander MijnKPN account aan kunnen maken en daar uw thuis en mobiele abonnement aan kunnen koppelen. Dan begint u weer met een schone lei.

@Nick83 misschien een domme vraag, maar hoe doe ik dat? 

En ja, het is echt mijn emailadres en het wachtwoord heb ik ook al meerdere keren veranderd. 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 misschien een domme vraag, maar hoe doe ik dat? 

Gewoon ... op dezelfde manier als dat u bij bol.com een ander account aanmaakt met een ander emailadres.

Reputatie 7
Badge +24

En ja, het is echt mijn emailadres en het wachtwoord heb ik ook al meerdere keren veranderd. 

Betreft het een @kpnmail.nl adres? Of een adres wat niet van KPN is? Bijvoorbeeld een gmail adres ofzo?

Het is geen kpn mailadres.

Ik heb één mailadres dat ik overal voor gebruik. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sabrientje, zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee :)Â