Beantwoord

Gratis onderling bellen werkt niet van vast naar mobiele nummers

  • 23 February 2024
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds enige maanden is er een vast nummer toegevoegd aan mijn huishouden. Echter als ik van vast naar 1 van de mobiele abonnementen bel dan worden er kosten in rekening gebracht. Ik heb hier al 3x over gebeld en dan worden alle instellingen gecontroleerd, echter ook op de laatste factuur staan weer kosten. Ik probeer het daarom maar even via dit platform, zou een moderator hier aub even naar willen kijken?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2024, 09:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Heinrich077, goed dat je je vraag hier stelt! Jammer dat het via de telefonische klantenservice niet is gelukt. Ik zie inderdaad dat het vaste nummer toegevoegd is en die staat nu ook als voordeelnummer. Maar het mobiele nummer waarop jij kosten krijgt (063*****81) staat niet juist onder jouw Combihuishouden. Wil je in MijnKPN/de MijnKPN app het factuuradres van dit telefoonnummer controleren en aanpassen? Dan kan je 'm opnieuw toevoegen aan jullie Combihuishouden. 

Beste Marcia,

Het nummer 81 hoort ook niet tot het huishouden, ik heb het vaste nummer overgenomen van mijn ouders, tevens heb ik daar de kosten van de internetverbinding overgenomen. De huidige mobiele nummers binnen het huishouden eindigen op 341 en 427. Diverse van jouw collega's hebben geprobeerd de koppeling goed in het systeem te krijgen echter is dat tot op heden niet gelukt.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, excuus. Ik had alleen naar de 06-nummers gekeken (waarbij bellen naar het vaste nummer wel gratis is), maar niet naar het vaste nummer (waarbij bellen naar de 06-nummers niet gratis is). Wat gek dit! Ik heb het Combi huishouden opnieuw gevalideerd, dat lijkt alleen geen effect te hebben. Ik heb een ticket voor de collega's van de backoffice aangemaakt. Zij nemen deze binnen 5 werkdagen in behandeling. Daarna zou het opgelost moeten zijn! Laat het gerust weten als je toch nog ergens tegenaan loopt.

Beste Marcia,

 

Probleem was op de laatste factuur nog steeds niet opgelost, heb jij toevallig een update wat de stand van zaken is?

Reputatie 7
Badge +30

@Heinrich077, ik zie het inderdaad. Mijn collega is dit nog aan het uitzoeken en ik zie dat zij het betreffende ticket tot 4 april geparkeerd heeft. Betekent dat ik verwacht dat zij dan weer contact met je opneemt. Mocht dat niet zo zijn, trek gerust volgende week vrijdag weer bij me aan de bel!

Reageer